اخبار اکس نوین
1401/04/25
01:36
نحوه خرید تتر در کوکوین در ۵ مرحله

صرافی کوکوین یکی از صرافی های ارز دیجیتال در حوزه خرید رمز ارز با پول فیات و همچنین معاملات p۲p می باشد. خرید از یک صرافی خارجی می تواند چالش بر انگیز و گاها برای ایرانیان پر ریسک باشد. اما به هر حال به علت تقاضای شما در این مقاله از اکس نوین نحوه خرید تتر در کوکوین را در ۵ مرحله شرح خواهیم داد. اگر می خواهید در خصوص نحوه خرید تتر در ایران به طور کلی اطلاعات کسب کنید روی عبارت آن کلیک کنید . نکته مهم : در مراحل احراز هویت از صرافی کوکوین بهتر است که شما اقامت یا مشخصات اقامتی از یک کشور ثالث را…

صرافی کوکوین یکی از صرافی های ارز دیجیتال در حوزه خرید رمز ارز با پول فیات و همچنین معاملات p۲p می باشد. خرید از یک صرافی خارجی می تواند چالش بر انگیز و گاها برای ایرانیان پر ریسک باشد. اما به هر حال به علت تقاضای شما در این مقاله از اکس نوین نحوه خرید تتر در کوکوین را در ۵ مرحله شرح خواهیم داد. اگر می خواهید در خصوص نحوه خرید تتر در ایران به طور کلی اطلاعات کسب کنید روی عبارت آن کلیک کنید .


نکته مهم : در مراحل احراز هویت از صرافی کوکوین بهتر است که شما اقامت یا مشخصات اقامتی از یک کشور ثالث را داشته باشد چون ایران در لیست کشور هایی که فرد بتواند از آن طریق احراز هویت کند قرار ندارد . لذا داشتن ادرس + پاسپورت یا identity card یا گواهینامه از آن کشور مهم می باشد.


به طور کلی فکر خرید بدون احراز هویت در کوکوین را از سرتان بیرون کنید . علت این امر این است که چندین مرتبه در بند های قوانین کوکوین اشاره شده این صرافی کشور خاصی رو ممنوع نکرده ولی یکسری مناطق را در هر زمان بنا به صلاح دید ممنوع می کند . یا یکسری ip ها را می بندد یا در هر زمان با توجه به قوانین حاکم می تواند حساب کاربری افراد را مسدود کند و در این مورد مسئولیتی قبول نمی کند .


لذا تیم اکس نوین خرید ارزهای دیجیتال را در کوکوین پیشنهاد نمی کند . مگر اینکه شما کاملا مشخصات کشور ثالث رو داشته باشید .اگر با این تفاسیر همچنان می خواهید از این صرافی خرید کنید حتما از ip ثابت کشور ثالث استفاده کنید و دارایی های خود را در این صرافی نگه ندارید .


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


اولین کاری که برای خرید Tether (USDT) در صرافی کوکوین باید انجام دهید، ایجاد یک حساب کاربری است. برای ایجاد حساب کاربری، ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید


https://www.kucoin.com/ucenter/signup?spm=kcWeb.B۱homepage.register.۱


ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. روبروی گزینه ایمیل یک دکمه ارسال کد است . ان را بفشارید تا کد به ایمیل شما ارسال شود . سپس کد مربوطه را از ایمیل کپی کرده و در قسمت email verifivation code وارد کنید . و در صورت داشتن کد معرف ، آن را هم در کادر زیر وارد کنید، سپس تیک گذینه terms of use را بزنید و در آخر بر روی دکمه «Sign up» کلیک کنید. پس از زدن دکمه Sign up ممکن است کادر جدیدی ظاهر شود که از شما بخواهد پازلی را کامل کنید .


در آخرین مرحله از ثبت نام کادری ظاهر می شود که از شما می خواهد به آدرس پستی ایمیل خود رفته و بر روی لینکی که از کوکوین به شما ایمیل شده برای تایید حساب کلیک کنید .


روش احراز هویت دو مرحله ای، یک لایه امنیتی اضافی است که درآن کاربر علاوه بر نام کاربری و رمز عبور خود باید از یک اطلاعات دیگری که فقط در اختیار خودش هست برای ورود به حساب خود استفاده کند .


این روش از امنیت به کاهش تعداد موارد سرقت هویت افراد و همچنین حمله فیشینگ از طریق ایمیل کمک می کند. برای هکر ها دشوارتر خواهد بود که بدون آن اطلاعاتی که فقط مالک حساب می‌داند، به هویت و داده‌های شخصی دسترسی پیدا کرده و آنها را سرقت کند.


در مورد صرافی ها، آنچه کاربر دارد، مشخصات ورود او مانند نام کاربری و رمز عبور است. اما احراز هویت دو مرحله ای که کاربر ایجاد کرده اطلاعات اضافی است که معمولا در قالب یک توکن یا کد در اختیار او قرار می گیرد. این کد را می توان از طریق پیامک در تلفن همراه کاربر یا از طریق برنامه هایی مانند Google Authenticator یا Authy دریافت کرد.


خب اگر مراحل ثبت نام را تا به اینجا دنبال کرده اید بیایید احراز هویت دو مرحله ای را در حساب خود فعال کنیم. لحظه ای که وارد می شوید، اولین کادری که ظاهر می شود، امنیت حساب است که از شما می خواهد ۲FA را فعال کنید. اگر این کادر خود به خود ظاهر نشد به قسمت security setting از نوار بالا بروید و سپس در صفحه جدید گذینه های احراز هویت رو فعال کنید .


می توانید از گذینه احراز هویت گوگل استفاده کنید . گذینه Configure را بزنید


در کادر زیر بر روی گذینه Send code کلیک کرده و سپس به ادرس ایمیل خود بروید کد دریافتی را کپی کنید تا در کادر زیر وارد کنید.


نرم افزار احراز هویت گوگل را از اینجا دانلود و نصب کنید و سپس کد زیر را با آن اسکن کنید .


پس از فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای وقت آن رسیده است که به عنوان یک کاربر خودتان را به صرافی کوکوین معرفی کنید . برای اینکار در حساب خود از نوار بالا بر روی گذینه KYC Verification کلیک و در کادر زیر مشخصات خود را وارد کنید


پس از زدن دکمه تایید مجدد به قسمت KYC Verification برگشته و عکس های خود را اپلود کنید . در این عکس ها از شما خواسته شده به چه فرمی یک دست خط تهیه کنید و جلوی سینه خود بگرید طوریکه هم چهره شما هم آن دست خط مشخص باشد . با زدن دکمه تایید منتظر بمانید تا حساب شما تایید شود . همچنین به ادرس ایمیل خود مراجعه کنید تا در صورت درخواست اطلاعات یا تایید آن بر روی لینک مورد نظر ارسالی کلیک کنید و از این طریق با کوکوین در ارتباط باشد .


برای تکمیل کردن هویت شما در کوکوین می توانید اپلیکیشن آن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید .


https://www.kucoin.com/download


قبل از رفتن به مرحله بعد توجه داشته باشید دو قسمت از حساب شما در صرافی کوکوین هست که باید تمام تیک های آن سبز باشد . یک قسمت KYC Verification و دیگری security setting . حتما به این قسمت ها سر بزنید تا اگر مواردی ناتمام مانده آن ها را تکمیل کنید .


پس از تکمیل مراحل بالا جهت نحوه خرید تتر در کوکوین از منوی سمت چپ بالا بر روی گذینه Buy Crypto و سپس Fast trade کلیک کنید.


در کادر زیر می توانید نوع و میزان پول پرداختی خود ، ارزی که می خواهید بخرید و مقدار آن و همچنین روش پرداخت از یکی از شرکت های زیر مجموعه رو انتخاب کنید . گذینه هایی که به شما نمایش داده می شود بستگی به میزان تایید هویت حساب شما در صرافی کوکوین دارد . اگر تایید حسابتان مشکل داشته باشد در این مرحله صرافی ابتدا شما را می فرستد به همان صفحه های تایید هویت تا مراحل را تکمیل کنید .


در ادامه فرایند نحوه خرید تتر در کوکوین شما اطلاعات کارت پرداختی خود + کیف پول خود را وارد کرده و در نهایت پرداخت را انجام می دهید . توجه داشته باشید مدت زمانی طول می کشد تا ارز دیجیتال به والت شما واریز شود .همچنین شما می توانید تاریخچه خرید های خود را در حساب خود مشاهده کنید .


انتهای خبر

0
0