اخبار اکس نوین
1400/09/11
00:00
گری گنسلر: نوآوری در دیفای می‌تواند واقعی باشد

اکس نوین: گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در گفتگویی با جی کلایتون خاطرنشان کرد که عقیده دارد فضای دیفای، می‌تواند منبعی از نوآوری واقعی باشد. البته وی اذعان داشت در صورتی که دیفای خارج از چارچوب نظارتی باقی بماند، تداوم پیدا نخواهد کرد. در این گفتگو، گنسلر نگرانی‌های خود در رابطه با متمرکز بودن برخی پروژه‌های دیفای را ابراز کرد و تلویحا اشاره کرد که هدف از پروژه‌های از این قبیل، دور زدن قوانین موجود ضد پولشویی است. گری گنسلر، در رابطه با عدم تمایل کمیسیون بورس به تایید یک صندوق قابل معامله بورسی آنی بیت کوین اظهار داشت که این نوع تجارت جهانی هنوز در…

اکس نوین : گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در گفتگویی با جی کلایتون خاطرنشان کرد که عقیده دارد فضای دیفای، می‌تواند منبعی از نوآوری واقعی باشد. البته وی اذعان داشت در صورتی که دیفای خارج از چارچوب نظارتی باقی بماند، تداوم پیدا نخواهد کرد.


در این گفتگو، گنسلر نگرانی‌های خود در رابطه با متمرکز بودن برخی پروژه‌های دیفای را ابراز کرد و تلویحا اشاره کرد که هدف از پروژه‌های از این قبیل، دور زدن قوانین موجود ضد پولشویی است.


گری گنسلر، در رابطه با عدم تمایل کمیسیون بورس به تایید یک صندوق قابل معامله بورسی آنی بیت کوین اظهار داشت که این نوع تجارت جهانی هنوز در چارچوب نظارتی آمریکا قرار ندارد. علاوه بر این، وی از پلتفرم‌های معاملاتی و وام‌دهی دعوت کرد تا به همکاری با کمیسیون بورس بپردازند.


وی در این رابطه گفت:


پلتفرم‌های معاملاتی و وام‌دهی واقعا مکان مهمی برای حمایت از سرمایه‌گذار و مصرف‌کننده هستند. بیایید و با ما صحبت کنید. با ما همکاری داشته باشید. در صورت لزوم از ابزار اجرایی استفاده خواهیم کرد.


رئیس کمیسیون بورس بار دیگر در این مصاحبه خاطرنشان کرد که استیبل کوین‌ها او را به یاد تراشه‌های پوکر در یک کازینو می‌اندازند. وی اظهار داشت:


استیبل کوین‌ها اکوسیستم را کارآمدتر کردند اما همچنین برای مردم سراسر جهان و افرادی که سعی در انجام این کار داشتند این امکان را فراهم کرد تا از رعایت امور مالیاتی در حوزه قضایی خود اجتناب کنند.


به گفته گنسلر، استیبل کوین‌ها ۸۰ درصد از معاملات در بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0