کوین ایران
1402/07/05
22:11
بایننس از روسیه خارج شد و شعبه محلی خود را به CommEx فروخت

بایننس صرافی محبوب ارزهای دیجیتال، در حال خروج از روسیه و فروش تجارت محلی خود به CommEX است. بایننس همچنین…

بایننس صرافی محبوب ارزهای دیجیتال، در حال خروج از روسیه و فروش تجارت محلی خود به CommEX است. بایننس همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک سال طول می‌کشد تا به طور کامل خارج شود. البته وجوه کاربران روسی آن تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.


نوآ پرلمن، مدیر ارشد انطباق بایننس (COO) دلیل خروج از روسیه را ناسازگاری با استراتژی انطباق آن در محیط نظارتی فعلی عنوان کرد.


با این حال، بایننس نسبت به پتانسیل رشد طولانی مدت وب ۳ خوشبین است. در نتیجه، این شرکت تلاش‌های خود را بر روی عملیات خود در بیش از ۱۰۰ کشور دیگر متمرکز خواهد کرد.


برای تسهیل انتقال آسان برای کاربران، بایننس روند خروج از روسیه را ساده می‌کند. این روند شامل خاتمه همکاری با CommEX و ارائه راهنمایی به کاربران برای انتقال دارایی‌های خود به CommEX است.


کاربران جدیدی که ثبت نام مشتری شما (KYC) را در روسیه تکمیل کرده‌اند به تدریج به CommEX هدایت خواهند شد. ژائو، مدیر عامل بایننس، خروج از این شرکت را تایید و تاکید کرده است که وجوه کاربران امن است.


در ماه‌های آینده، بایننس به‌تدریج تمامی خدمات معاملات و عملیات تجاری در روسیه را تعطیل می‌کند و تجربه‌ای بی‌نقص را برای کاربران خود در طول این انتقال تضمین می‌کند.


اگرچه جزئیات توافق مشخصی فاش نشده است، اما تایید شده است که خروج بایننس از روسیه به معنای خروج کامل از بازار این کشور است. شرکت هیچ سهمی از درآمد حاصل از فروش را نگه نخواهد داشت و امکان خرید مجدد سهام تجاری را ندارد.


در اواخر آگوست، بایننس مقررات سخت‌گیرانه‌تری را برای کاربران خود در روسیه اجرا کرد. به طور خاص، صرافی محدودیت‌هایی را بر پلتفرم پرداخت همتا به همتای (P۲P) خود اعمال کرد و دسترسی به ارزهای فیات را برای آن دسته از کاربرانی که تایید اعتبار روسیه داشتند، محدود کرد، جایی که فقط روبل در دسترس بود.


این صرافی همچنین اقدام به اصلاح نام کارت‌های مرتبط با بانک‌های معروف در پلتفرم P۲P کرد و آن‌ها را با برچسب‌های «سبز» و «زرد» جایگزین کرد. این تغییر به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر کمک بایننس به روس‌ها در انتقال ارز به خارج از کشور صورت گرفت.


چند هفته بعد، دو مدیر عالی رتبه بایننس، گلب کوستارف، که به عنوان مدیر در اروپای شرقی خدمت می کرد، و ولادیمیر اسمرکیس، مدیر CIS، استعفا دادند.





Source


انتهای خبر

0
0