اخبار اکس نوین
1400/07/25
12:14
تمسخر استیو هانکه توسط رئیس‌جمهور السالوادور

اکس نوین: نایب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور که یکی از طرفداران پرشور بیت کوین محسوب می‌شود با توییتی کنایه‌آمیز به اظهارنظر استیو هانکه پاسخ داد. پاسخ نایب بوکله به استیو هانکه هانکه، اقتصاددان برجسته مخالف بیت کوین، روز ۲۳ سپتامبر و زمانی که این ارز در تلاش برای حفظ سطح ۴۰ هزار دلاری بود در توییتی خرید ۱۵۰ بیت کوین اضافه توسط بوکله و دولت السالوادور را شرط‌بندی روی اسب بازنده خطاب کرد. وی همچنین اظهار داشت اقتصاد و امنیت السالوادور تحت رهبری بوکله درخطر است. با این حال بوکله انتقام خود را گرفت. دیروز بوکله در شرایطی که بیت کوین از زمان توییت استیو هانکه ۵۵ درصد رشد کرده بود،…

اکس نوین : نایب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور که یکی از طرفداران پرشور بیت کوین محسوب می‌شود با توییتی کنایه‌آمیز به اظهارنظر استیو هانکه پاسخ داد.


هانکه، اقتصاددان برجسته مخالف بیت کوین، روز ۲۳ سپتامبر و زمانی که این ارز در تلاش برای حفظ سطح ۴۰ هزار دلاری بود در توییتی خرید ۱۵۰ بیت کوین اضافه توسط بوکله و دولت السالوادور را شرط‌بندی روی اسب بازنده خطاب کرد. وی همچنین اظهار داشت اقتصاد و امنیت السالوادور تحت رهبری بوکله درخطر است.


با این حال بوکله انتقام خود را گرفت. دیروز بوکله در شرایطی که بیت کوین از زمان توییت استیو هانکه ۵۵ درصد رشد کرده بود، در صفحه توییترش توییت هانکه را بازنشر کرد و در پاسخ به آن نوشت:


شما داشتید اینها را می‌گفتید؟


همانطور که گفتیم، پروفسور هانکه به دلیل مواضع سخت‌گیرانه خود در برابر بیت کوین مشهور است و اغلب داستان عشق السالوادور با پادشاه ارزهای دیجیتال را نیز مورد انتقاد قرار می‌دهد.


از آنجایی که السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان واحد پول قانونی به رسمیت شناخت، مقامات آن چندین طرح عجیب غریب را برای پذیرش بیت کوین کلید زدند.


به عنوان مثال، چندی پیش السالوادور استخراج بیت کوین با انرژی آتشفشان‌ها را آغاز کرد. علاوه بر این، مقامات اعلام کردند که از بیت کوین برای تامین هزینه ساخت یک بیمارستان دامپزشکی استفاده خواهد شد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0