آکادمی هلاکوئی
1399/10/25
14:39
کارگزاری eToro معاملات رمزنگاری را در آخر هفته محدود می کند

کارگزاری آنلاین eToro به مشتریان خود هشدار داده…

کارگزاری آنلاین eToro به مشتریان خود هشدار داده است که در صورتی که تقاضا و نوسان تداوم یابد، ممکن است خرید بیت کوین و رمزارزها را در این آخر هفته (شنبه و یکشنبه) محدود کند.


این شرکت در ایمیلی به کاربران خود گفت: “تقاضای بی سابقه برای رمزارزها به همراه نقدینگی محدود، توانایی ما در پشتیبانی از سفارشات خرید در آخر هفته (شنبه و یکشنبه) را با چالش روبرو می کند. بدین ترتیب، ممکن است مجبور شویم در آخر هفته سفارشات خرید رمزارزها را محدود کنیم.”


سخنگوی eToro به The Block گفت: اگرچه این هشدار اساسا مربوط به آخر این هفته است اما “در صورت ادامه ی این وضعیت، محدودیت ها «آخر هفته های بعدی» نیز اعمال می شود”.


بازارهای کریپتو به صورت ۲۴/۷ (بیست و چهار ساعت در هفت روز هفته) باز هستند به ویژه زمانی که بازار گاوی باشد (همانند بازار فعلی) ممکن است مشارکت سرمایه گذاران در تعطیلات آخر هفته افزایش یابد. ارزش بیت کوین طی یک ماه گذشته دو برابر شده و از حدود ۱۹۰۰۰ دلار به حدود ۳۸۰۰۰ دلاررسیده است.


etoro 1 1024x545 - کارگزاری eToro معاملات رمزنگاری را در آخر هفته محدود می کند

بر اساس ایمیل ارسال شده، در صورت اعمال محدودیت ها از سوی کارگزاری eToro، ممکن است به صورت موقت برای هر مشتری یک سقف حداکثر برای خرید هر رمزارز در نظر گرفته شود و موقتا امکان ثبت سفارش خرید جدید به حالت تعلیق در بیاید.


سخنگوی The Block گفت: “مشخص نیست که این تغییرات را در آخر هفته ی جاری اعمال کنیم، اما می خواهیم مطمین شویم که مشتریان ما از این احتمال مطلع هستند.”


هفته گذشته ،eToro با یک اعلان چهار ساعته به مشتریان اروپایی، ناگهان تمام معاملات مارجین رمزارزها را متوقف کرد و این درست زمانی بود که بیت کوین به سقف تاریخی خود در حدود ۴۲۰۰۰ دلار رسیده بود.


eToro در آخرین اطلاعیه خود به مشتریان هشدار داده است که “به اطلاع می رساند که امکان اعمال تغییرات بیشتر بر روی قابلیت های رمزنگاری این کارگزاری دربازه زمانی کوتاه مدت وجود دارد.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: theblockcrypto



انتهای خبر

0
0