آکادمی هلاکوئی
1400/07/16
14:30
Gaming VC Bitkraft صندوق سرمایه گذاری ۷۵ میلیون دلاری را برای بازی های بلاکچین راه اندازی می کند

پلتفرم سرمایه گذاری ورزش های الکترونیکی Bitkraft VC…

پلتفرم سرمایه گذاری ورزش های الکترونیکی Bitkraft VC یک صندوق توکن ۷۵ میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در بازی های بلاکچین و سرگرمی های دیجیتالی ایجاد کرده است.


این صندوق از استراتژی “مرحله آگنوستیک” استفاده می کند ، بدین معنا که در هر مرحله توسعه کسب و کار پول به شرکت ها و استارت آپ ها وارد می کند. به غیر از سرمایه گذاری در سهام ، صندوق توکن همچنین در رمزارزها و NFTها سرمایه گذاری خواهد کرد.


به منظور ارائه فرصت های سرمایه گذاری تحت کنترل ، Bitkraft در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰)یک ثبت نام مشاور سرمایه گذاری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دریافت کرد.


صندوق توکن جدید توسط پیرس کیکس(Piers Kicks) ، هم بنیانگذار سرمایه گذاری شرکت تحقیقاتی رمزارزی دلفی دیجیتال(Delphi Digital) ، رهبری می شود. کیکس در اوایل سال جاری به Bitkraft پیوست تا رهبری تلاش های سرمایه گذاری این شرکت را در زمینه رمزارز و NFT انجام دهد.


Bitkraft اظهار داشت که این صندوق قبلا شش سرمایه گذاری شامل پروژه هایی مانند Yield Guild Games (YGG) ، Immutable ، Alethea AI و Horizon Games را بسته است. کیکس به Cointelegraph گفت که هر دو YGG و Alethea سرمایه گذاری مستقیم هستند. وی افزود: “ما تنها توانستیم بودجه را پس از بسته شدن نهایی اعلام کنیم اما به طور فعال از آن استفاده کردیم.”


در حالی که این صندوق عمدتا در استارت آپ هایی که روی بلاکچین اتریوم سرمایه گذاری می کنند سرمایه گذاری کرده است ، کیکس اظهار داشت: “ما یک رویکرد زنجیره ای آگنوستیک را اتخاذ کرده و هر پروژه را به صورت موردی ارزیابی می کنیم. ما در حال مشاهده برخی فعالیت های هیجان انگیز در سولانا هستیم و پروژه های اولیه بازی در آن اکوسیستم را از نزدیک زیر نظر خواهیم داشت. “


به گفته ینس هیلگرز(Jens Hilgers) ، شریک اصلی Bitkraft Ventures ، این صندوق به دنبال سرمایه گذاری در حدود ۲۵ شرکت دیگر تا پایان سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱)است. شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰)بیش از ۵۴۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد. نمونه کارها شامل بیش از ۶۰ شرکت در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا است.


صنعت بازی برای پذیرش رمزارزها ، با استفاده از موارد جدید برای تامین مالی غیر متمرکز (DeFi) و NFT ، بسیار آماده شده است. بازی Blockchain Axie Infinity به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های NFT مبتنی بر اتریوم در سال جاری ظاهر شده است و توکن آن AXS روز دوشنبه به بالاترین سطح تاریخ خود رسید و بالای ۱۵۵ دلار قرار گرفت. در ماه سپتامبر(شهریور) ، پلتفرم گیمیفیکیشن بلاکچین دیفای ۴.۱ میلیون دلار برای راه اندازی بازی دیفای جدید در سولانا جمع آوری کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0