اخبار اکس نوین
1400/09/03
00:00
ایلان ماسک: از صرافی‌های متمرکز دوری کنید

اکس نوین: پس از یک مشاجره توییتری با چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، ایلان ماسک صرافی‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داد و از کاربران دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواست تا وجوه خود را از این صرافی‌ها خارج کرده و از آنها دوری کنند. مدیرعامل تسلا در توییت خود موافقت خود را با برداشت پول از صرافی‌های متمرکز اعلام کرد تا کاربران بتوانند بر کلید خصوصی خود و به‌تبع دارایی خود کنترل صد درصدی داشته باشند. این اولین بار نیست که ایلان ماسک چنین چیزی را توصیه می‌کند. وی در ماه فوریه نیز اعلام کرد که از هر کیف پولی که کنترل صددرصدی دارایی را به کاربر نمی‌دهد…

اکس نوین : پس از یک مشاجره توییتری با چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، ایلان ماسک صرافی‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داد و از کاربران دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواست تا وجوه خود را از این صرافی‌ها خارج کرده و از آنها دوری کنند.


مدیرعامل تسلا در توییت خود موافقت خود را با برداشت پول از صرافی‌های متمرکز اعلام کرد تا کاربران بتوانند بر کلید خصوصی خود و به‌تبع دارایی خود کنترل صد درصدی داشته باشند.


این اولین بار نیست که ایلان ماسک چنین چیزی را توصیه می‌کند. وی در ماه فوریه نیز اعلام کرد که از هر کیف پولی که کنترل صددرصدی دارایی را به کاربر نمی‌دهد باید دوری کرد و به هر قیمتی باید از آن اجتناب شود. در آن زمان ماسک با صرافی Mt. Gox نیز شوخی کرد و میمی از آن منتشر کرد. در سال ۲۰۱۴، صرافی Mt. Gox هک شد و ۸۵۰۰۰۰ واحد بیت کوین کاربرانش به سرقت رفت. البته اخیرا برنامه‌ای برای جبران ضرر کاربران در نظر گرفته شده و قرار است به دارایی آنها بازگردانده شود.


دارندگان ارز دیجیتال معمولا به دلیل مخاطرات نگه داری دارایی در صرافی از انجام این کار منع می‌شوند. با این حال برخی معتقدند به دلیل دشوار بودن فرآیند نگهداری و انتقال ارز به کیف پول، افراد مبتدی بایستی با همان کیف پول صرافی کار کنند.


ماه گذشته نیز همزمان با افزایش قیمت شیبا، ایلان ماسک توصیه عاقلانه‌ای به کاربران کرد و از آنها خواست تا مراقب باشند در بحبوحه افزایش قیمت شیبا، زندگی خود را روی ارزهای دیجیتال از دست ندهند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0