کانال عرضه‌ی اولیه
1400/07/24
20:48
🔴 نماد ابنیه”پدیده” یک قدمی درج در فرابورس ایران ⬅️چراغ سبز فرابورس به «ابنیه» پدیده با بررسی صورت‌های مالی شرکت ابنیه پدیده توسط مدیران و کارشناس...

🔴 نماد ابنیه”پدیده” یک قدمی درج در فرابورس ایران



⬅️چراغ سبز فرابورس به «ابنیه» پدیده


با بررسی صورت‌های مالی شرکت ابنیه پدیده توسط مدیران و کارشناسان فرابورس، نماد این شرکت در یک قدمی درج روی تابلو فرابورس قرار گرفت



🔹 به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، در جلسه ای که در شرکت فرابورس ایران با حضور مدیران گروه شرکت‌های پدیده شاندیز و مدیران فرابورس برگزار گردید، آخرین وضعیت درج نماد شرکت «ابنیه» پدیده روی تابلو فرابورس بررسی شد. در این جلسه که صبح دیروز در دفتر مدیر عامل شرکت فرابورس ایران برگزار شد، فرآیند ورود ابنیه پدیده به فرابورس و امکان معامله برخط سهام این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.



🔹 به گفته‌ی مهندس سعید ورودی، مدیر عامل شرکت توسعه، با توجه به بررسی انجام شده بر روی صورت های مالی شرکت ابنیه در حال حاضر امکان درج نماد این شرکت بر روی یکی از تابلوهای زرد یا نارنجی بازار پایه فرابورس مورد تاکید و تایید مدیر عامل و معاونین محترم فرابورس قرار گرفت.



🔹 وی ادامه داد: بدین منظور لازم است، ابتدا شرکت ابنیه در سازمان بورس به ثبت رسیده و سپس از طریق کارگزار معرف مراحل درج و گشایش نماد پیگیری شود.



🔹 مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده با بیان اینکه یکی دیگر از الزامات گشایش نماد، ارزیابی سهام شرکت ابنیه توسط یکی از مشاورین سرمایه گذاری مورد تایید سازمان بورس خواهد بود، افزود: بدنبال این جلسه با مشاور سرمایه گذاری و کارگزار معرف مورد تایید سازمان بورس نیز مذاکرات نهایی انجام و پیش نویس قرارداد اخذ شد. از این رو طبق روال کارگزار نیز کار خود را پس از امضا رسمی قرارداد به زودی آغاز خواهد کرد.



🔹 مهندس ورودی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده برای ثبت شرکت ابنیه در بازار سرمایه، بررسی اولیه توسط کارشناسان سازمان بورس انجام شد. در این فرآیند طی هفته گذشته به سوالات و ابهامات کارشناسان بازار سرمایه که به طور رسمی به ما اعلام شده بود، پاسخ‌های لازم به همراه مستندات و مدارک درخواستی داده شد.



🔹 مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده ابراز امیدواری کرد: پیش بینی می شود با توجه به اقدامات انجام شده تا پایان سال جاری، شاهد درج نماد شرکت ابنیه در بازار سرمایه خواهیم بود.



🔹 لازم به ذکر است که پیش از این کارشناسان بورسی از تاثیر مثبت پا گذاشتن نماد شرکت ابنیه روی تابلوهای بازار سرمایه سخن گفته بودند. بدون تردید ارزیابی سهام این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های نماد«گشان» می تواند اثرات مثبتی روی روند معاملات نماد شرکت توسعه پدیده یا همان گشان در بازار سرمایه داشته باشد.



✿⇜⇝✿


@Arzeh۱avalieh۱

انتهای خبر

0
0