بورس پرس
1402/12/26
00:00
۲۲ هزار میلیارد تومان سود به حساب ۴۳ میلیون سهامدار عدالت واریز شد

مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی از واریز بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان سود به حساب ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمد باغستانی از واریز سود سهام عدالت به حساب به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار از پنج شنبه خبر داد و گفت: بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان سود سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.


وی افزود: سهامدارانی که در سبد سهام مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۴۰۹، ۴۴۶ و ۴۸۲ هزار تومان و سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، ۹۰۶ هزار تومان سود به حساب آنها واریز می‌شود.


این مقام مسئول ادامه داد: شرکت‌های سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت در مرحله اول و دوم انجام ندادند. شرکت‌های پارس سوئیچ، ملی مس، فولاد مبارکه، پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز وجوه مرحله دوم را به حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.


باغستانی گفت: سازمان بورس و سپرده‌گذاری مرکزی مکاتبات و اقدامات قانونی لازم برای دریافت سود سهامداران عدالت را انجام خواهند داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود. بیش از یک میلیون سهامدار همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که با ثبت نام در سامانه سجام در فرایند دریافت سود دوره‌های بعدی قرار می گیرند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0