آواتحلیل
1402/03/29
12:38
#بررسی_گزارش_کدال #چدن ✅چدن در سال مالی 1401 به درآمد عملیاتی 948 میلیارد تومانی دست یافته است که نسبت به سال مالی 1400 افزایش 61 درصدی داشته است....

#بررسی_گزارش_کدال #چدن



✅چدن در سال مالی ۱۴۰۱ به درآمد عملیاتی ۹۴۸ میلیارد تومانی دست یافته است که نسبت به سال مالی ۱۴۰۰ افزایش ۶۱ درصدی داشته است. میزان تولید و فروش محصول اصلی این شرکت ( غلتک) به ترتیب ۲۵ و ۲۲ درصد افزایش داشته و نرخ این محصول فزایش ۳۵ درصدی داشته بنابراین علت اصلی افزایش درآمد عملیاتی در سال ۱۴۰۱ مربوط به افزایش مقداری فروش و همچنین افزایش در نرخ فروش این محصول است. سود خالص شرکت نسبت به سال مالی ۱۴۰۰ افزایش ۶۴ درصدی داشته که علت آن همان افزایش درآمد های عملیاتی می باشدو حاشیه سود ناخالص و خالص شرکت افزایش ۱ درصدی را تجربه کرده اند.



✅درآمد عملیاتی شرکت در زمستان ۲۹۸ میلیارد تومان بوده است که نسبت به پاییز افزایش ۲۰درصدی را تجربه کرده اما سود خالص این شرکت افزایش ۳.۶برابر داشته که علت آن افزایش ۲۰ درصدی در مبلغ فروش و همچنین دریافت سود سرمایه گذاری ا در این فصل است.



✅حاشیه سود ناخالص شرکت در این فصل نسبت به فصل پاییز تغییری نداشته اما حاشیه سود خالص شرکت افزایش ۴۷ درصدی را به دلیل دریافت سود سرمایه گذاری تجربه نموده است.



📈آخرین قیمت سهم ۳۱۹ تومان و بازدهی سه ماه اخیر آن ۳۲.۴۵٪ است.



انتهای خبر

0
0