بورس نیوز
1401/04/13
19:44
فریبا نادری و همسرش چطور با هم آشنا شدند

فریبا نادری بازیگر محبوب سریال‌های تلویزیونی متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است که از سال ۱۳۸۲ تاکنون مشغول فعالیت در عرصه بازیگری است.


بورس نیوز : فریبا نادری که یکی از ماندگارترین نقش آفرینی‌های او مربوط به سریال ستایش است، جزو هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج‌ها تبدیل شد.


بازیگر نقش پری سیما با شیطنت و شوخی‌های خاص خود در مورد همسرش و طریقه آشنایی با او از طریق سام درخشانی توضیح داد. او در پاسخ به سوال مهران مدیری (ازدواج کردین؟ چی شد؟) اینگونه گفت:


"والا نمی‌گرفت، آشناییمون به این شکل بود که من و برادرم همسایه سام درخشانی بودیم و سام درخشانی گفت آشنا بشید و... خلاصه بعد از ماه‌های طولانی ما هم دیگه رو دیدم و همون اولی که ما هم دیگه رو دیدیم، ایشون گفتند که ببین من قصد ازدواج ندارم، منم خیلی ازش خوشم اومد و گفتم من هم همینطور، ولی من واقعا قصدم ازدواج بود؛


و نمی‌گرفت دیگه... نه که نگیره می‌خواست، ولی هی می‌گفت حالا... اصلا نمی‌دونست من بازیگرم شاید اگه می‌دونست زودتر می‌گرفت، خیلی اصرار داشت نگیره و می‌گفت من کلا با ازدواج مشکل دارم.


الان خودش میگه کاش زودتر می‌گرفتم. من خیلی کنارش خوشحالم و دوستش داشتم."


فریبا نادری بازیگر محبوب سریال‌های تلویزیونی متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است که از سال ۱۳۸۲ تاکنون مشغول فعالیت در عرصه بازیگری است. فریبا نادری و مسعود رسام سال ۸۵ با هم ازدواج کردند، اما عمر زندگی مشترک آن‌ها چند سال بیشتر نبود و سال ۸۸ مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.


فریبا نادری بعد از درگذشت مسعود رسام اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند. او ۸ سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش در سال ۹۶ مادر شد و اکنون دختری به نام یارا دارد.

انتهای خبر

0
0