آکادمی هلاکوئی
1400/03/26
10:10
دانشگاه هنگ کنگ چین با همکاری کانسنسیس گذرنامه دیجیتال COVID-۱۹ صادر می کنند

دانشگاه هنگ کنگ چین برای راه اندازی گذرنامه…

دانشگاه هنگ کنگ چین برای راه اندازی گذرنامه سلامت دیجیتال کوید ۱۹ با توسعه دهنده اتریوم کانسیس همکاری کرده است. این محصول جدید مبتنی بر بلاکچین می تواند به کارکنان سلامت در مبارزه با بیماری همه گیر کمک کند.


این گذرنامه از فناوری بلاکچین برای ثبت وقایع مرتبط با COVID-۱۹ بیمار – از جمله نتایج آزمایش ، بررسی دما و واکسیناسیون – استفاده می کند تا یک مسیر ایمن برای بازگشایی کامل اقتصادی پس از همه گیری فراهم کند. گفته می شود اطلاعات نگهداری شده در گذرنامه به طور ایمن و خصوصی ذخیره می شود.


در ابتدا ، متخصصان بهداشت در هنگ کنگ پاسپورت سلامت دیجیتال COVID-۱۹ را مورد آزمایش قرار می دهند. بعدا ، بیماران می توانند از طریق یک برنامه تلفن همراه به گذرنامه دسترسی پیدا کنند.


متخصص ارشد فنی کانسییس ، توضیح داد که چگونه گذرنامه می تواند به هنگ کنگ و سایر مناطق کمک کند تا پس از همه گیری چند ساله به زندگی عادی برگردند:


“این پاسپورت از فناوری قابل اعتماد بلاکچین برای محافظت از داده های کاربر استفاده می کند ، و آن را قابل تایید و ایمن می کند. ما مفتخریم که از دانشگاه هنگ کنگ چین برای تلاش در استفاده از فن آوری های نوآورانه برای کمک به بخش های بهداشتی و جوامع برای پاسخگویی فعالانه به COVID-۱۹ و بازگشت به زندگی طبیعی حمایت می کنیم. “


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0