رمزارز نیوز
1403/05/02
15:00
بازار در تب و تاب: در پشت پرده انتقال میلیاردی اتریوم به کوین‌بیس چه می‌گذرد؟

فعالان بازار ارزهای دیجیتال با انتقال ۲۹۲،۲۶۲ اتریوم، به ارزش بیش از یک میلیارد دلار، از یک کیف پول ناشناس به صرافی کوین‌بیس، شوکه شده‌اند. طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی ویل‌آلرت…

فعالان بازار ارزهای دیجیتال با انتقال ۲۹۲،۲۶۲ اتریوم، به ارزش بیش از یک میلیارد دلار، از یک کیف پول ناشناس به صرافی کوین‌بیس، شوکه شده‌اند.


طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی ویل‌آلرت (Whale Alert)، این انتقال اوایل امروز انجام شده، یعنی همزمان با تایید آغاز معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در آمریکا.


اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، معتقد است که این انتقال از صندوق ETHE شرکت گری‌اسکیل به محصول کوچک‌تر آن با کارمزدهای بسیار رقابتی، صورت گرفته است.


این محصول با داشتن کارمزدهای رقابتی به گری‌اسکیل اجازه می‌دهد تا با شرکت‌های بزرگی مانند بلک‌راک و فیدلیتی رقابت کند.


همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اخیرا مجوز نهایی را برای راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم صادر کرده است. این اتفاق، نقطه عطف بزرگی برای صنعت ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و می‌تواند باعث رشد بیشتر این بازار شود.


در این میان، جی جیکوبز، از مدیران ارشد بلک‌راک، با اشاره به کاربردهای متنوع اتریوم، از این ارز دیجیتال به عنوان پلتفرمی جهانی برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) تمجید کرده است. با وجود راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم، این رمزارز در حال حاضر با روندی نزولی معامله می‌شود.


در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با ۰.۶۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده ۳۴۵۰ دلار قرار دارد. با این حال، حجم معاملات روزانه آن ۲۷.۵۹ درصد افزایش یافته و به ۱۹.۶۲ میلیارد دلار رسیده است.


لازم به ذکر است که روز دوشنبه نیز یک اتفاق نادر دیگر در رابطه با اتریوم رخ داد. طبق گزارش‌ها، دیروز، یک کیف پول غیرفعال اتریوم برای اولین بار بعد از ۹ سال، ۹۷۷ واحد اتریوم را جابجا کرد.


انتهای خبر

0
0