سهامیاب - آموزش بورس
1400/12/18
08:36
#کاذر 🌀 فرآورده‌های نسوز آذر در 3 ماه اول با فروش خوب 851 میلیارد ریالی به 362 ریال سود رسید. فروش 3 ماه دوم با افت 20 درصدی به 685 میلیارد ریال و...

#کاذر



🌀 فرآورده‌های نسوز آذر در ۳ ماه اول با فروش خوب ۸۵۱ میلیارد ریالی به ۳۶۲ ریال سود رسید. فروش ۳ ماه دوم با افت ۲۰ درصدی به ۶۸۵ میلیارد ریال و سود خالص به ۳۱۱ ریال رسید. در ۳ ماهه سوم نیز شرکت با درآمد ۶۱۵ میلیارد ریالی به سود ۲۲۰ ریال دست یافت. فرآورده‌های نسوز آذر در مجموع دوره ۹ ماهه سود ۸۹۳ ریالی محقق کرده است. این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل (۷۶۴ ریال) از رشد ۱۶ درصدی برخوردار بوده است. اما نکته مهم اینکه حاشیه سود ناخالص شرکت در پاییز کاهشی بوده و به ۳۸ درصد رسیده است که نشان از افزایش بهای تمام شده محصول تولید شده دارد.



🌀 فرآورده‌های نسوز آذر در بهمن ماه فروش خوب ۲۹۳ میلیارد ریالی را ثبت کرده است. گرچه این رقم به نسبت ماه گذشته کاهش ناچیز ۲ درصدی داشته اما در مقایسه با میانگین درآمد ۳ ماهه پاییز با رشد خوب ۵۵ درصدی همراه شده است. نرخ فروش محصولات نسوز ‌شکل‌دار نیز در این ماه، کاهشی و نرخ فروش محصولات بی‌شکل نیز اندکی افزایشی بوده است. لذا با توجه به عملکرد خوب دی و بهمن ماه بنظر می‌رسد شرکت در کوارتر نهایی به سود بهتری در مقایسه با ۳ ماهه پاییز دست یابد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0