بورس پرس
1400/02/19
00:00
چادرملو و شرکت بورسی تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا کردند

چادرملو در ادامه روند همکاری های دو و چند جانبه در جهت برخورداری از فناوری های نوین در عملیات معدن کاری و صنایع فولادی با ماشین سازی اراک تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در ادامه روند همکاری های دو و چند جانبه شرکت چادرملو با مراکز علمی، پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و نوآور و مبتکر در جهت برخورداری از فناوری های نوین در عملیات معدن کاری و صنایع فولادی، تفاهم نامه همکاری با ماشین سازی اراک به منظور بهره گیری از فناوری های نوین و ساخت ماشین آلات صنعتی با بهره وری افزوده منعقد شد.


ناصر تقی زاده مدیرعامل چادرملو در این مراسم با اشاره به آمادگی برای سرمایه گذاری های توسعه بخش در صنعت و معدن گفت: این شرکت چندین طرح صنعتی در دست اقدام دارد و برای استفاده از توان و ظرفیت فناوری و ماشین آلات ساخت داخل جهت اجرای این پروژها علاقه مند است. در این راستا چند اقدام عملی از جمله تاسیس مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه چادرملو در دانشگاه امیر کبیر و انعقاد تفاهم نامه همکاری با ماشین سازی اراک برای همکاری مشترک در جهت ساخت و تولید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی صورت گرفته است.


وی افزود: بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان عملیات اجرایی برای طرح های پیش بینی شده چادرملو در دست اجرا است. برای گام برداشتن در مسیر توسعه همه جانبه صنعتی باید ریسک پذیر بود در غیر این صورت عافیت طلبی عاملی بازدارنده در این راه است .


جعفر صفری مدیرعامل ماشین سازی اراک نیز اظهار امیدواری کرد با این همکاری مشترک تحول چشمگیری در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد و آثار مثبت آن بعنوان یک اقدام ملی توسعه بخش به زودی مشاهده شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0