آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
09:30
توکن NCT پس از لیست شدن در کوین بیس ۳۷۰ درصد رشد کرد

روز چهارشنبه، پلتفرم کوین بیس پرو تعدادی آلتکوین…

روز چهارشنبه، پلتفرم کوین بیس پرو تعدادی آلتکوین جدید را به لیست ارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه کرد. در این بین، نام آلتکوین PolySwarm (NCT) به چشم می خورد که در حقیقت یک پروژه شناسایی تهدید و ضد بدافزار است. این رمزارز یک هفته پس از لیست شدن در کوین بیس بیش از ۳۷۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. Inverse Finance (INV)، Liquity (LQTY)، Propy (PRO) سایر رمزارزهای لیست شده روش چهار شنبه هستند که همگی روز بعد در پلتفرم خرده فروشی این صرافی به طور کامل لیست شدند.


PolySwarm از رمزارز بومی خود، یعنی NCT، برای پاداش دادن به کاربرانی استفاده می کند که در جمع آوری داده ها و اطلاعات امنیت سایبری همکاری می کنند. این دارایی دیجیتال اکنون در رتبه ۳۴۴ بر اساس ارزش بازار قرار گرفته و با قیمت ۰.۱۲ دلار معامله می شود که نسبت به یک هفته قبل ۳۷۲ درصد افزایش را نشان می دهد. گفتنی است که روز جمعه NCT نزدیک به ۲۹ درصد از ارزش خود را از دست داد.


در این هفته، شاهد رشد قیمت چند آلتکوین دیگر نیز بودیم. Inverse Finance (INV) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که مجموعه‌ای از ابزارهای بانکی را برای امور مالی غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. این آلتکوین طی هفت روز گذشته نزدیک به ۲۰ درصد رشد داشته است. توکن بومی پلتفرم استقراض غیرمتمرکز Liquity یعنی LQTY نیز هفته گذشته نزدیک به ۳۳ درصد رشد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0