آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
11:10
پلتفرم TP ICAP تجارت رمزارزها را برای کاربران خود آغاز می کند

TP ICAP، بزرگ‌ترین کارگزار واسطه مالی جهان، ارائه…

TP ICAP، بزرگ‌ترین کارگزار واسطه مالی جهان، ارائه خدمات به کاربران را برای محصولات مبادله‌شده با رمزارز (ETP) در نشانه دیگری از پذیرش جریان اصلی رو به رشد دارایی‌های دیجیتال آغاز کرده است.


سیمون فورستر (Simon Forster) و دانکن ترنهولم (Duncan Trenholme)، روسای دارایی‌های دیجیتال TP ICAP می‌گویند: این شرکت که تراکنش‌های بین بانک‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های تامینی و سایر موسسات مالی بزرگ را تسهیل می‌کند، در اروپا برای مشتریانی مانند گلدمن ساکس، فلو تریدرز و جین استریت، معاملات را تسهیل می‌کند. فورستر در ادامه گفت که تجارت یک محصول مرتبط با سهام در یک صرافی احتمالا ساده‌ترین راه برای مشتریان است تا با دارایی‌های دیجیتال در ارتباط باشند و افزود که این شرکت در تجارت ETP مانند محصول فیزیکی بیت کوین گروه ETC و BTCE فعال بوده است.


ETP به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بدون سرمایه‌گذاری مستقیم، در معرض بخش‌هایی از جهان کریپتو قرار بگیرند. در عوض، سرمایه گذاری از طریق امنیتی است که عملکرد دارایی های دیجیتال مختلف را ردیابی می کند. البته فورستر گفت که نقدینگی برخی از این محصولات ETP در حال حاضر “نسبتا کم” است. او انتظار دارد که با ورود پول نهادی بیشتر به فضا، تعداد محصولات افزایش یابد و بازار کلی گسترش یابد.


به گفته این کارگزار، TP ICAP قصد دارد در ماه های آینده تجارت ETP های مرتبط با رمزارزها را در ایالات متحده راه اندازی کند. با این حال، تمرکز برای سال ۲۰۲۲ بر روی عرضه محصولات فرابورس (OTC) مبتنی بر دارایی های دیجیتال است. مشتقه فرابورس یک قرارداد مالی است که خارج از بورس تنظیم می شود، مانند سوآپ های رمزارزها. در ژوئن سال گذشته (خرداد ۱۴۰۰)، TP ICAP اعلام کرد که در یک سرمایه‌گذاری مشترک با Fidelity Digital Assets، Zodia Custody و Flow Traders یک پلتفرم معاملاتی برای دارایی‌های کریپتو راه‌اندازی می‌کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0