بورس پرس
1402/12/26
12:01
فرایند تولید واحدهای پتروشیمی بورسی پس از توقف ۵۰ روزه از سر گرفته شد

فرآیند تولید در واحدهای شرکت پتروشیمی کرمانشاه با اتمام تعمیرات اساسی واحدها و لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک از امروز پس از توقف ۵۰ روزه از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت پتروشیمی کرمانشاه از آغاز فرآیند تولید با اتمام تعمیرات اساسی واحدها و لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک از امروز پس از توقف ۵۰ روزه خبر داد و با توقف نماد، بازگشایی شد.


بر اساس این گزارش، "کرماشا" پیرو نامه ۷ بهمن، اعلام کرد: با توجه به هماهنگی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعلام شرکت گاز استان کرمانشاه مبنی بر لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک و اتمام تعمیرات اساسی دوره‌ای واحدهای تولیدی این شرکت، پس از انجام کنترل‌های لازم واحدهای تولید اوره و آمونیاک و انجام مراحل پیش راه‌اندازی آنها شرکت از امروز ۲۶ اسفند در مدار تولید قرار گرفت. پیش بینی تولید جهت سال جاری بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ و معادل ۳۵ روز جهت توقفات غیر معمول و تعمیرات دوره‌ای در نظر گرفته شده است.


پتروشیمی کرمانشاه با اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت گاز کرمانشاه به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز دریافتی از خطوط اصلی از ۷ بهمن توقف کامل تولید را اعلام کرده بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0