اسمارت بورس
1399/08/25
08:15
۹ صبح و سر خط خبرها -۲۵ آبان ۹۹ 🔹دیدگاه روز: بالاخره بعد از مدت‌ها بازار دیروز یک روز سبز خوب را پشت سر گذاشت و بسیاری را امیدوار به برگشت و تثبی...

۹ صبح و سر خط خبرها -۲۵ آبان ۹۹



🔹دیدگاه روز: بالاخره بعد از مدت‌ها بازار دیروز یک روز سبز خوب را پشت سر گذاشت و بسیاری را امیدوار به برگشت و تثبیت در قیمت‌های بالا برای سهام کرد. در حالی این اتفاق افتاد که در چند روز اخیر حجم معاملات خوب بالا رفته بود. اتفاقی جالب که در بازار این چند روز رخ داده برچیده شدن صف فروش نمادهایی بود که از ریزش بازار در صف فروش قفل شده بودند. با توجه به روند چند روز امروز نیز امیدوار به بازاری سبز پوش هستیم و حجم معاملات احتمالا بیشتر هم شود.


🔹 #دلار نقدی دیروز در قیمت ۲۷۰۰۰تومان بسته شد.


🔹 در بازارهای جهانی #انس طلا ۱۸۸۹ دلار ، #نفت برنت ۴۲.۷ دلار بربشکه و #مس ۷۰۰۰ دلار برتن قیمت دارند.


🔹وزیر صمت: دو نرخی بودن ارز منشا فساد است.


🔹مشاور ارشد اوباما: سیاست تحریم حداکثری علیه ایران، در دولت بایدن پایان می‌یابد.


🔹مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با بورس ۲۴ : شرکت «تامین اندیش رفاه پردیس» به عنوان بازارگردان انتخاب و به بورس معرفی شد...نماد #شستا احتمالا تا آخر هفته به تابلوی بورس بر می گردد.


🔹 مدیرعامل شستا : ۲۴۸۰۰ میلیارد تومان سود در زیرمجموعه ها شناسایی کردیم . مدیرعامل شستا گفت: سود خالص تجمیعی هلدینگ‌های تابعه شستا(شرکت‌های مدیریتی) در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۹ درصد رشد داشته است.


🔹شورای نگهبان طرح پرداخت یارانه کالاهای اساسی را رد کرد.



🌐

انتهای خبر

0
0