بورس۲۴
1400/06/30
10:59
پروژه های سیمرغ را در گزارش تفسیری ببینید

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سیمرغ در گزارش تفسیری اعلام داشت،شرکت سیمرغ در سال ۱۳۹۷ اقدام به خریداری یک واحد مرغ تخمگذار (نیمه کاره) در منطقه بردسیر کرمان نموده است. در حال حاضر فاز یک مجموعه به ظرفیت عملی ۲۷۰،۰۰۰ قطعه به بهره برداری رسیده و هزینه های انجام شده تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۹ به میزان ۵۱۴،۵۳۷ میلیون ریال بوده است. هم چنین آماده سازی فاز دو مجموعه به ظرفیت۲۱۰،۰۰۰ قطعه در دست اقدام می باشد که در نیمه اول سال ۱۴۰۰ قابل بهره برداری می گردد. با توجه به اینکه تولیدات این مزرعه جزو محصولات اصلی شرکت سیمرغ می باشد در نتیجه در افزایش تولید، فروش و درآمد شرکت تاثیر گذار خواهد بود. قابل ذکر است ظرفیت کل ذکر شده در پروانه ی بهره برداری ۴۵۰،۰۰۰ قطعه مرغ تخم گذار بوده که ظرفیت عملی آن ۴۸۰،۰۰۰ قطعه می باشد. درخصوص ظرفیت عملی تولید طرح مذکور در ۵ سال آتی؛میانگین تولید ۷۰۰۰تن در سال بوده که موجب افزایش ۱۰ درصد در تولید می گردد.

پروژه های سیمرغ را در گزارش تفسیری ببینید

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سیمرغ در گزارش تفسیری اعلام داشت،شرکت سیمرغ در سال ۱۳۹۷ اقدام به خریداری یک واحد مرغ تخمگذار (نیمه کاره) در منطقه بردسیر کرمان نموده است. در حال حاضر فاز یک مجموعه به ظرفیت عملی ۲۷۰،۰۰۰ قطعه به بهره برداری رسیده و هزینه های انجام شده تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۹ به میزان ۵۱۴،۵۳۷ میلیون ریال بوده است. هم چنین آماده سازی فاز دو مجموعه به ظرفیت۲۱۰،۰۰۰ قطعه در دست اقدام می باشد که در نیمه اول سال ۱۴۰۰ قابل بهره برداری می گردد.


با توجه به اینکه تولیدات این مزرعه جزو محصولات اصلی شرکت سیمرغ می باشد در نتیجه در افزایش تولید، فروش و درآمد شرکت تاثیر گذار خواهد بود. قابل ذکر است ظرفیت کل ذکر شده در پروانه ی بهره برداری ۴۵۰،۰۰۰ قطعه مرغ تخم گذار بوده که ظرفیت عملی آن ۴۸۰،۰۰۰ قطعه می باشد. درخصوص ظرفیت عملی تولید طرح مذکور در ۵ سال آتی؛میانگین تولید ۷۰۰۰تن در سال بوده که موجب افزایش ۱۰ درصد در تولید می گردد.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0