آکادمی هلاکوئی
1400/03/26
12:50
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه ۲۶ خرداد

اتریوم به سطوحی بالاتر از مقاومت ۲۶۰۰ دلاری…

اتریوم به سطوحی بالاتر از مقاومت ۲۶۰۰ دلاری قدم گذاشت و اینگونه روند صعودی خود را ادامه داد. با این حال، اتر (ETH) نتوانست از مقاومت ۲۶۵۰ دلار عبور کند. قبل از شروع روند اصلاح نزولی، بالاترین سطح قیمت در حدود ۲۶۳۸ دلار تشکیل شد.


پس از آن، قیمت زیر حمایت ۲۶۰۰ و ۲۵۵۰ دلاری شکسته شد و به زیرسطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی روند افزایشی ۲۴۶۱ دلار به ۲۶۳۸ دلار کاهش یافت. اتر حتی با قیمتی زیر حمایت ۲۵۲۰ دلار معامله شد.


در حال حاضر، اتر با قیمتی بیش از ۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ معامله می شود که به سطح اصلاحی ۷۶.۴٪ روند صعودی کف نوسانی ۲۴۶۱ دلار به سقف قیمت ۲۶۳۸ دلار نزدیک است.


نمودار اتر 4 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه 26 خرداد

در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD یک کانال نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲۵۵۰ دلار در حال تشکیل است. شکست صعودی قیمت بالاتر از مقاومت کانال و تراز ۲۵۵۰ دلار می تواند آغاز کننده یک روند صعودی جدید باشد. مقاومت اصلی بعدی هم نزدیک به سطح ۲۶۰۰ ، ۲۶۴۰ و ۲۶۵۰ دلار است. هر گونه افزایش بیشتر می تواند راه را برای افزایش قیمت به سمت تراز ۲۷۵۰ دلار باز کند.


اگر اتریوم نتواند سطوح مقاومت ۲۵۵۰ و ۲۶۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، می تواند همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۵۱۰ دلار خواهد بود.


اولین حمایت اصلی نیز نزدیک به سطح ۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ می باشد. شکست نزولی زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) می تواند قیمت اتر را به سمت منطقه حمایتی ۲۴۵۰ دلار سوق دهد. هرگونه کاهش بیشتر ممکن است در کوتاه مدت مسیر را برای افت قیمت به سمت سطح ۲۴۰۰ دلار هموار کند.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه نزولی شتاب می گیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر به سطح ۵۰ نزدیک می شود.


حمایت اصلی: ۲۵۰۰ دلار


مقاومت اصلی: ۲۵۵۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0