آکادمی هلاکوئی
1400/02/11
00:00
برخی از کاربران ارزدیجیتال در آفریقا ، بیت کوین را منبع جایگزین درآمد بازنشستگی می دانند

کاربرد بیت کوین در کشورهای آفریقایی همچنان رو…

کاربرد بیت کوین در کشورهای آفریقایی همچنان رو به گسترش است و اخیرا به عنوان یک منبع جایگزین درآمد بازنشستگی مورد استفاده قرار می گیرد. قاره آفریقا گرفتار تورم بالا و ارزهای بی ثبات محلی است و به دنبال آن بیت کوین ، دارایی دیجیتالی غیر متمرکز و مقاوم در برابر سانسور، به عنوان یک منبع درامد امن تر برای بازنشستگان شناخته شده است.


طبق یک گزارش محلی ، تحول در جهت استفاده از بیت کوین در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی که در طول تاریخ عملکرد صندوق های بازنشستگی شان بی ثبات و غیرقابل اعتماد بوده است ، برجسته تر است. این گزارش توسط تحلیل Yellow Card ، استارت آپ رمزنگاری ، منتشر شده است و در ادامه عنوان می کند:


“این مورد به خصوص در کشورهایی همانند آفریقای جنوبی صدق می کند ، جایی که تعداد زیادی از کاربران از پس انداز بیت کوین خود به عنوان منبع امن تری برای کمک به بازنشستگی استفاده می کنند.”


با این وجود ، این گزارش معتقد است که بیت کوین را فعلا نمی توان یک سرمایه گذاری قابل اعتماد بلند مدت دانست و سرمایه گذاران بلند مدت باید به تمامی سناریوها و گزینه های ممکن در این راستا توجه کنند.



طبق یافته های تجزیه و تحلیل Yellow Card ،بیت کوین به عنوان یک گزینه مناسب و ارزان برای انتقال و پرداخت حواله” شناخته شده است. در این راستا ، بسیاری از کاربران بیت کوین را یک سرمایه گذاری مناسب دانسته و از طریق معاملات با آن ، درآمد اضافه کسب می کنند.


این گزارش ، چنین مواردی از کاربرد بیت کوین را یکی از دلایل مهم افزایش بی سابقه خرید و فروش ارزهای رمزپایه در آفریقا می داند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0