آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
12:50
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه ۲۹ دی

اتریوم توانست چهار کندل روزانه را به طور…

اتریوم توانست چهار کندل روزانه را به طور متوالی بالاتر از حمایت هفتگی ۳۰۶۱ دلاری ببندد و همین امر منجر به صعود ۱۲ درصدی آن شد. این روند صعودی در لمس مجدد SMA-۲۰۰ ناکام ماند و بار دیگر تغییر مسیر داد.


پولبک اخیر در حال لمس مجدد همان حمایت هفتگی است و پیش بینی می شود پس از آن شاهد یک حرکت بالاتر خواهیم بود. اتر در حال حاضر با قیمت ۳۰۷۶ دلار در حال معامله شدن است. در روند صعودی اولین مقاومت در حدود تراز ۳۱۰۰ دلار مانع حرکت گاوها می شود. عبور سریع از این مانع، ETH را برای لمس مجدد SMA-۲۰۰ و مقاومت های ۳۲۰۰ و ۳۲۵۰ دلار آماده می کند. عبور از این سطوح با افزایش بیشتر قیمت تا مقاومت ۳۴۸۴ دلاری همراه است. پشت سر گذاشتن این مانع، راه را برای دومین رمزارز بزرگ بازار باز می کند تا به سمت منطقه عرضه ۲ روزه یعنی از ۳۶۷۵ دلار تا ۳۸۶۲ دلار حرکت کند.


چارت اتر 2 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ چهارشنبه 29 دی

صرف نظر از این چشم انداز صعودی بالقوه، در صورت سقوط دوباره، قیمت اتریوم با شکست حمایت ۳۰۶۱ دلاری، به سمت لمس مجدد حمایت بعدی در ۲۷۱۲ دلار حرکت می کند. انتظار می رود خریداران در این ناحیه وارد عمل شوند.


با این حال، بسته شدن کندل روزانه زیر این حمایت، به دیدگاه صعودی مذکور پایان داده و احتمال سقوط تا مرز ۲۴۴۰ دلار را به دنبال دارد. در نمودار روزانه، اندیکاتور RSI زیر سطح ۵۰ و MACD در ناحیه نزولی در حال حرکت هستند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0