رمزارز نیوز
1403/01/14
20:00
رقابت سخت بلاکچین‌های برتر برای جذب میم‌کوین‌ها! ماجرای پاداش‌های…

در بحبوحه رشد انفجاری میم کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، بلاکچین قراردادهای هوشمند بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) در تلاش برای جذب توسعه‌دهندگان این نوع توکن‌ها است.


بر اساس بیانیه بی‌ان‌بی چین، این تیم تا یک میلیون دلار به توسعه‌دهندگان واجد شرایطی که میم کوین‌های خود را در این شبکه مستقر می‌کنند، اختصاص می‌دهد. این شرکت تاکید کرده که این اقدام، بخشی از تلاش‌هایش برای «تسریع در رشد چشم‌انداز میم کوین‌ها در بی‌ان‌بی چین» است.


طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان علاقه‌مند می‌‌توانند برای شرکت در این کمپین درخواست دهند و توکن‌های خود را در بازه زمانی ۱۰ آوریل تا ۹ می در این شبکه مستقر کنند.


در حالی که این رقابت ساده به نظر می‌رسد، برآورده کردن برخی از الزامات آن ممکن است چالش‌برانگیز باشد. شرکت‌کنندگان به حداقل حجم معاملات ۲ میلیارد دلاری نیاز دارند تا برای دریافت کمترین میزان پاداش واجد شرایط شوند.


در همین حال، برای دریافت پاداش ۱ میلیون دلاری، میم کوین‌های شرکت‌کننده باید حجم معاملاتی بیش از ۳۰ میلیارد دلار داشته باشند.

bnb-chain-memecoin-award-attract-developers

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان باید حداقل یک ممیزی امنیتی را نیز تکمیل کنند و پروژه را به صورت متن باز در پلتفرم BscScan ارائه دهند. تعداد دارندگان توکن نیز باید بالای هزار بوده و پروژه باید در رسانه‌های اجتماعی، از جمله تلگرام و دیسکورد حضور داشته باشد.


این بیانیه بی‌ان‌بی چین در حالی منتشر شده که ارزش کل بازار میم کوین‌ها روز گذشته، یکم آوریل، به بیش از ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافت.


لازم به ذکر است که به غیر از بی‌ان‌بی چین، سایر بلاکچین‌ها، از جمله اولانچ، نیز شروع به تشویق توسعه میم کوین‌ها در اکوسیستم خود کرده‌اند.


انتهای خبر

0
0