کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/02/21
11:11
✅"حتوکا" 250 ریال سود تقسیم شد 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل و نقل توکا با حضور بیش از ۵۳...

✅"حتوکا" ۲۵۰ ریال سود تقسیم شد


📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل و نقل توکا با حضور بیش از ۵۳ درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.


🔷️در این مجمع حمید عصارزادگان مدیرعامل شرکت حمل و نقل توکا گفت: در حال حاضرمالیات شرکت قطعی و تسویه شده و ریسک مالیاتی برای شرکت وجود ندارد و از این بابت نیازی به ذخیره گرفتن در حساب ها نبود. در رابطه با برنامه های آینده شرکت باید بگویم که توسعه فعالیت های حمل و نقل جاده‌ای و دستیابی به بازارهای جدید خصوصا در زمینه معدن و فولاد، سرمایه گذاری با هماهنگی شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در زمینه های مرتبط با فعالیت شرکت و در نهایت افزایش ناوگان جهت رقابت در بازارهای غیر از فولاد از برنامه های آینده شرکت برای طرح و توسعه هستند.


🔶️او در ادامه افزود: افزایش درآمد و سود عملیاتی از طریق بهره وری هر چه بیشتر از کامیون های ملکی، توسعه شعب و توسعه بازارهای جدید مرتبط با حرفه حمل و نقل کالا، ارائه خدمات جدید و نوین در صنعت حمل و نقل و دستیابی به شیوه های تامین مالی با حداقل هزینه از دیگر برنامه‌های آینده حمل و نقل توکا است.


🔷️عصارزادگان در رابطه با پرداخت سود سهام سهامداران بیان کرد: سود سهام کلیه سهامداران حقوقی و حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کردند تا سال ۹۸ پرداخت شده و الباقی مربوط به سهامدارانی است که خودشان مراجعه و اقدام به دریافت سود سهام نکردند.


🔶️او با بیان اینکه در سال مالی ۱۴۰۱ برنامه افزایش سرمایه داریم افزود: آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۵ از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی بوده و شرکت پتانسیل افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی هارا دارد.


🔷️وی اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید گزارشات خود را برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته ارائه داده ایم و امیدواریم به نتیجه برسد. این درحالی است که شرکت افزایش درآمد ۶۰۰ درصدی را داشته است. در رابطه با افشای به موقع قرارداد حمل محصولات فولاد هرمزگان نیز این قرارداد تنها یک تمدیدیه بوده است. از سویی در خصوص افشای افزایش هزینه حمل و نقل و نرخ ها در کدال مطرح شد که این مهم همانند افزایش حقوق دستمزد بوده که در کدال افشا نمی شود البته مگر این که تاثیر عجیبی در سود و زیان شرکت داشته باشد.


🔶️مدیرعامل "حتوکا" گفت: ماهیت شرکت پیمانکاری بوده و درآمدهای شرکت پروژه ای است، بر همین اساس درآمدهای بهمن و اسفندماه را در حساب ها منظور کردیم اما وصول آن در فروردین و اردیبهشت سال جدید انجام می شود. از این رو همواره دوماه از کارفرمایان خود طلبکار هستیم.


🔷️لازم به ذکر است در پایان با موافقت سهامداران حاضر در مجمع صورت های مالی سال مالی مورد گزارش تصویب شده و به ازای هر سهم ۲۵۰ ریال سود تقسیم شد.



انتهای خبر

0
0