رمزارز نیوز
1402/10/12
14:30
هفدهمین توکن‌سوزی ترا کلاسیک توسط بایننس انجام شد! واکنش قیمت چه بود؟

به دنبال سوزاندن ۵.۵۷ میلیارد لونا کلاسیک (LUNC) توسط بایننس (Binance)، در هفدهمین دسته از مکانیسم توکن‌سوزی… مطالعه مطلب ...

به دنبال سوزاندن ۵.۵۷ میلیارد لونا کلاسیک (LUNC) توسط بایننس (Binance)، در هفدهمین دسته از مکانیسم توکن‌سوزی این رمزارز در این صرافی، کل توکن‌های سوزانده‌شده LUNC توسط جامعه به ۹۳ میلیارد توکن رسید. در همین راستا، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال، بایننس، با سوزاندن بیش از ۴۹ میلیارد LUNC، سهم ۵۳ درصدی از کل توکن‌های سوزانده‌شده LUNC را در اختیار دارد.


همین امر باعث رشد ۷ درصدی قیمت LUNC و استیبل کوین الگوریتمی ترا (USTC) شد.


صرافی بایننس همچنین در ماه دسامبر، ۳.۹۰ میلیارد توکن LUNC را سوزاند که این امر باعث جهش گسترده نرخ توکن‌سوزی ترا کلاسیک در این صرافی گردید. بایننس و سایر صرافی‌های رمزارز، قرارداد دائمی USTC و جفت ارزهای معاملاتی جدیدی را برای USTC و LUNC معرفی کرده‌اند که سهم زیادی در معاملات این توکن‌ها داشته است.


بر اساس داده‌های بازار، قیمت LUNC در ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد جهش کرده و در حال حاضر در قیمت ۰.۰۰۰۱۴۴۰۶ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته این توکن نیز به ترتیب ۰.۰۰۰۱۳۷ و ۰.۰۰۰۱۴۷ دلار بوده است. با این حال، حجم معاملات روزانه این رمزارز کاهش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.


در همین حال، قیمت USTC افزایش ۷ درصدی را تجربه کرده و در حال حاضر، با قیمت ۰.۰۳۳۵۵ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته این توکن نیز به ترتیب ۰.۰۳۲۱ و ۰.۰۳۴۱ دلار بوده است.


انتهای خبر

0
0