ایبنا
1401/06/05
15:21
قیمت انواع سکه در اولین روز هفته چقدر شد؟

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شد.

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبنا با اشاره کاهش قیمت طلا در بازار جهانی اظهار داشت: امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با افت ۱۷ دلاری نسبت به روز پنجشنبه به رقم ۱۷۴۰ دلار رسیده است. همچنین هر اونس نقره در بازار جهانی، ۱۹ دلار و ۲ سنت قیمت گذاری شد.



وی افزود: بر این اساس با توجه به نوسانات نرخ ارز و قیمت جهانی طلا، در معاملات امروز (شنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۱) بازار طلا و سکه تهران هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شد.




وی افزود: نیم سکه به رقم ۸ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۵ میلیون تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد که نسبت به پایان هفته قبل، با افزایش همراه شده است.




همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۷۶ هزار تومان رسید.



بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۱۸ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۴۸۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۰۲ هزار تومان رسید.



وی در پایان گفت: حباب سکه در اولین روز هفته با افزایش نسبت به روز پنج شنبه، به رقم یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

انتهای خبر

0
0