اخبار اکس نوین
1400/07/28
13:10
ده نهنگ برتر چین لینک ۶۲.۷ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند

اکس نوین: به گفته پلتفرم تجزیه‌وتحلیل سنتیمنت، نهنگ‌های چین لینک همچنان به خرید این ارز در کف قیمت ادامه می‌دهند و در طول ۱۵ ماه گذشته، بیش از ۱۵ درصد بر دارایی خود افزوده‌اند. علاوه بر این، ده نهنگ برتر چین لینک بیش از ۶۰ درصد از کل عرضه را در اختیار خود دارند. نهنگ‌های تریدر چین لینک مشغول کارند به گفته سنتیمنت، در حالی که هفدهمین ارز دیجیتال برتر بازار، در کانال ۲۵ دلار معامله می‌شود، سرمایه‌گذاران و معامله گران بزرگ این رمزارز که به اصطلاح به آنها نهنگ گفته می‌شوند به خرید در کف ادامه می‌دهند. علیرغم نوسانات چین لینک در طول چهار ماه گذشته، نهنگ‌های این ارز…

اکس نوین : به گفته پلتفرم تجزیه‌وتحلیل سنتیمنت، نهنگ‌های چین لینک همچنان به خرید این ارز در کف قیمت ادامه می‌دهند و در طول ۱۵ ماه گذشته، بیش از ۱۵ درصد بر دارایی خود افزوده‌اند. علاوه بر این، ده نهنگ برتر چین لینک بیش از ۶۰ درصد از کل عرضه را در اختیار خود دارند.


به گفته سنتیمنت، در حالی که هفدهمین ارز دیجیتال برتر بازار، در کانال ۲۵ دلار معامله می‌شود، سرمایه‌گذاران و معامله گران بزرگ این رمزارز که به اصطلاح به آنها نهنگ گفته می‌شوند به خرید در کف ادامه می‌دهند.


علیرغم نوسانات چین لینک در طول چهار ماه گذشته، نهنگ‌های این ارز حدود ۱۵.۲ درصد به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند. بالاترین قیمتی که چین لینک در این بازه زمانی به آن دست یافت در تاریخ ۶ سپتامبر محقق شد و به ۳۴.۷۸ دلار رسید. پایین‌ترین سطح نیز در تاریخ ۱۳ جولای ثبت شد و این ارز به کف ۱۳.۷۸ دلاری کاهش یافت.


در حال حاضر، کیف پول‌های شامل یک تا ده میلیون توکن لینک ۱۶۷.۷ میلیون واحد از آن معادل با ۴۳۱ میلیون دلار را در اختیار دارند و به طور کلی این کیف پول‌ها ۱۶.۸ درصد از عرضه را شامل می‌شوند.


پیش از این، سنتیمنت در گزارشی اعلام کرده بود که ده نهنگ برتر چین لینک تمایلی به حفظ کوین‌های خود برای مدت طولانی ندارند و آنها را بین کیف پول‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند.


چین لینک اکنون ۵۱ درصد با اوج ۵۲ دلاری خود که در ماه مه به دست آمد فاصله دارد و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۲۶ دلار معامله می‌شود.


در تاریخ ۱۵ سپتامبر، در اجلاس کاردانو ۲۰۲۱، همکاری میان این شبکه بلاکچینی و چین لینک اعلام شد. بر این اساس، بزرگترین شبکه بلاکچینی اثبات سهام قصد دارد از اوراکل‌های چین لینک برای ایجاد قراردادهای هوشمند پیشرفته استفاده نماید.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0