آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
19:30
کناره گیری کمیسیونر طرفدار کریپتو SEC در ژانویه!

الاد رویزمن(Elad Roisman)، یکی از اعضای جمهوریخواه کمیسیون…

الاد رویزمن( Elad Roisman )، یکی از اعضای جمهوریخواه کمیسیون بورس و اوراق بهادار( SEC )، اعلام کرده است که تا پایان ماه آینده این آژانس را ترک می کند.


رویزمن در بیانیه خود، توانایی خدمت به عنوان یک کمیسیونر SEC را “بزرگترین امتیاز” حرفه خود توصیف کرد:


“کار کردن در کنار همکاران فوق‌العاده‌ام در SEC که عمیقا به سرمایه‌گذاران و بازارهای ما اهمیت می‌دهند، نهایت افتخار بوده است.”


در اوایل دسامبر امسال(آذر)، Roisman و هستر پیرس ( Hester Peirce ) کریپتو مام ( Crypto Mom )، بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن از دستور کار رئیس، گری گنسلر( Gary Gensler ) انتقاد شده است. در حالی که این دو جمهوری خواه آن را “جاه طلبانه” توصیف کردند، با محتوای آن مخالفت کردند.


این بیانیه به رویکرد Gensler در قبال مقررات رمزنگاری اشاره کرد و مدعی شد که رئیس SEC در تدوین قوانین شفافی که به سرمایه‌گذاران و نهادهای نظارتی اجازه می‌دهد با ارزهای رمزنگاری شده، از جمله ارزهایی که به‌عنوان اوراق بهادار تعیین‌شده هستند، به طور ایمن تعامل داشته باشند، شکست خورده است.


در ماه جولای(تیر)، Roisman و Peirce به طور علنی با یک اقدام اجرایی علیه شرکت رمزنگاری بلاتیکز ( Blotics ) مخالفت کردند. مایکل کلوگ( Michael Kellogg )، وکیل ریپل( Ripple )، از دفاعیات آنها استفاده کرد تا در مورد عدم وضوح و شفافیت، استدلال کند.


این بیانیه توسط دو کمیسیونر SEC ، حتی بیشتر روشن می کند که در طول مدت مربوط به این پرونده، اعضای عمومی به آنچه قانون نیاز دارد توجه درستی نداشتند.


Gensler بارها خواستار نظارت بیشتر بر صنعت کریپتو شده است و پیش‌بینی کرده است که بدون بررسی نظارتی، بیشتر دوام نخواهد آورد.


رویزمن توسط رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ منصوب شد و در سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور ۱۳۹۷) سوگند یاد کرد. همانطور که U.Today گزارش داد، او در دسامبر گذشته(آذر ۱۳۹۹)، پس از کناره گیری رئیس سابق خود، جی کلایتون( Jay Clayton )، سرپرست موقت آژانس شد. انتصاب او در جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل نظرات مثبت این کمیسیونر که در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین انجام داد، تحسین شد.


خروج آتی رویزمن به این معنی است که پیرس تنها کمیسیونر جمهوریخواه کمیسیون SEC خواهد بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0