بورس پرس
1401/06/31
00:00
طرح پرحاشیه تجزیه "فملی" دوباره روی میز تصمیم وزارت صنعت قرار گرفت

طرح پرحاشیه تجزیه شرکت ملی مس که با مخالفت سهامداران و بورس در سنوات قبل به بایگانی سپرده شده بود، مجددا روی میز تصمیم گیری وزارت صنعت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، شرکت ملی مس با ورود برخی نمایندگان مناطق جغرافیایی خاص که هیچ نگاه سهامداری و ملی به منافع میلیون ها سهامدار بورسی و دارنده سهام عدالت ندارند و برای دستیابی به برخی اهداف سیاسی نقشه کشیده اند در حال برنامه ریزی برای تجزیه شرکت های سه گانه در قالب هلدینگ شدن است.


طرح پرحاشیه ای که با مخالفت سهامداران و بورس در سنوات قبل به بایگانی سپرده شده بود مجددا روی میز تصمیم گیری وزارت صنعت و ایمیدرو قرار گرفت تا انتخاب کنند شرکت ملی مس تبدیل به مجمع الجزایری از شرکت های بی نام و نشان شود.


بر اساس این گزارش، ملی مس در کنار فروپاشی شرکت اصلی قصد دارد مشارکتی خیالی با جذب صدها نفر در ستاد و احتمالا هزاران نفر در مناطق دیگر طبق سفارشات فامیلی و مسیرهای غیرمتعارف کند تا با شعارهای واهی و عامه پسند به هدر رفت منابع سهامداران ادامه دهد. این ارقام نشان می دهد انتصاب مدیران سیاسی و غیر متخصص در صنعت مس چه مشکلاتی را برای داخل ایجاد خواهد کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0