موج مثبت Positive Wave
1400/02/20
16:43
26 اردیبهشت؛ آخرین مهلت مشارکت در افزایش سرمایه «وخارزم» - 1400/02/20 با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان مشارکت سهامداران «وخارزم» در افزایش سرمای...

۲۶ اردیبهشت؛ آخرین مهلت مشارکت در افزایش سرمایه «وخارزم» - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰



با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان مشارکت سهامداران «وخارزم» در افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، روابط عمومی این شرکت اطلاعیه ای صادر کرد:


سهامداران محترم


با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،


ضمن قدردانی از حسن توجه و همراهی شما در اجرای افزایش سرمایه «وخارزم»، اعلام می دارد فرصت استفاده از حق تقدم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به اتمام می رسد.


با عنایت به روند رو به رشد شرکت در سال های اخیر و ظرفیت ­های بالقوه شرکت اصلی و شرکت­های گروه، برای بهره مندی از فرصت افزایش سرمایه حدودا ۵۰ درصدی شرکت مشتمل بر ۳۷درصد سهام جایزه و ۱۲ درصد از محل مطالبات(سود سهام مجمع عمومی عادی سالیانه اخیر به ازای هر سهم ۵۰ ریال) و آورده نقدی(واریز به ازای هر سهم ۷۰ ریال)، مهلت پذیره نویسی حق تقدم افزایش سرمایه مجدد یادآوری می شود.


لازم به ذکر است در صورت عدم دریافت برگه حق تقدم از طریق پست، امکان دریافت برگه حق تقدم از طریق شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور و همچنین وبسایت شرکت به آدرس www.kharazmi.ir برای سهامداران محترم فراهم است.

انتهای خبر

0
0