ارزینکس
1400/11/29
23:33
💢 صرافی‌های غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای-multichain با هدف ساده‌سازی مسیرهای پیچیده‌ بین بلاکچین‌ها 🔘 یکی از دلایل پیچیدگی معامله رمزارزها، تعداد زیاد ...

💢 صرافی‌های غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای-multichain با هدف ساده‌سازی مسیرهای پیچیده بین بلاکچین‌ها



🔘 یکی از دلایل پیچیدگی معامله رمزارزها، تعداد زیاد صرافی‌ها و بلاکچین‌هاست. برای مثال، دارندگان توکن BNB صرافی بایننس برای اینکه در آخر توکن LUNA را روی بلاکچین TERRA داشته باشند باید مراحل متعدد و پیچیده‌ای را پشت سر بگذارند. خصوصا کاربران جدید برای این پروسه باید وقت زیادی را صرف جستجو و مقایسه پلتفرم‌های DeFi مختلف کنند.



🔘 برای حل این مشکل، تجمیع‌کننده‌های صرافی‌های غیر متمرکز-DEX aggregators در حال رشد هستند که هدفشان توسعه الگوریتم‌های هوشمند برای انجام معامله بین بلاکچین‌های مختلف است. یک نمونه خوب، صرافی رنگو-Rango است. در این پلتفرم به اصطلاح ابرتجمیع کننده-super aggregator، دکس‌های Uniswaو Sushiswap و Bancor(BNT)، به همراه یک تجمیع کننده‌های دیگری مثل Paraswap، Matcha، ۱inch و Torchain(RUNE) را با هم تلفیق کرده است. علاوه بر این، صرافی رنگو با استفاده از ۲۷ بلاکچین، ۲۰ پل و صرافی و ۶ کیف پول مختلف، سریعترین، امن‌ترین و ارزان‌ترین راه را برای کاربران انتخاب می‌کند.



📌 منبع خبر




انتهای خبر

0
0