آکادمی هلاکوئی
1400/09/07
10:00
برادر ایلان ماسک معتقد است Web۳ می تواند برای امور بشردوستانه مفید باشد

کیمبال ماسک (Kimbal Musk)، مبتکر و محقق، عضو…

کیمبال ماسک (Kimbal Musk)، مبتکر و محقق، عضو هیئت مدیره شرکت تسلا و اسپیس ایکس، مطمئن است که امکانات و عملکرد Web۳ می تواند در امور بشردوستانه مفید باشد.


“۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار در سال فقط در آمریکا”


کیمبال ماسک در توئیتر به اشتراک گذاشت که اجرای Web۳ در امور بشردوستانه می‌تواند سرمایه‌های دوازده رقمی را برای این به ارمغان آورد.


این مبلغ چشمگیر را می توان فقط در ایالات متحده به حجم پول در این حوزه اضافه کرد، چه رسد به سایر کشورها. آوردن ابزارهای غیرمتمرکز به فضای امور خیریه می تواند به میزان قابل توجهی کارایی منابع را ارتقا دهد.


به عبارتی ابزارهای Web۳ عملیات غیر ضروری بوروکراسی را از این حوزه پرطرفدار حذف می کنند.


مخاطبان توئیتر آقای ماسک با اظهارات او موافق بودند، در حالی که برخی از مفسران اضافه کردند که ابزار Web۳ نه تنها بوروکراسی، بلکه می تواند فساد را نیز از کمک های بشردوستی حذف کند.


کریپتو و خیریه: راه طولانی در پیش است


در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، بسیاری از موسسات خیریه به نحوی از ابزار Web۳ استفاده می کنند. به طور معمول، بنیادهای خیریه بزرگ، رمزارزهای رایج را به عنوان ابزار پرداخت اضافه می کنند.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، پروژه دیفای Munch یک پلتفرم هدفمند برای مجموعه خیریه The Giving Block ایجاد کرده است که دارای ۲۰۰ موسسه غیرانتفاعی می باشد.


همچنین، بسیاری از پلتفرم های NFT در حال برگزاری برگزاری جشن هدایای خیریه هستند. در همین راستا، بایننس و APENFT تحت حمایت ترون، رویداد Charity Mystery Box را برای حمایت از خیریه‌های محیطی One Tree Planted و Koala Clancy Foundation برگزار کردند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0