آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
13:40
حجم معاملات شیبا اینو به دنبال افزایش ۲۵ درصدی به ۳.۶ میلیارد دلار رسید.

افزایش شدید قیمت شیبا اینو با افزایش شدید…

افزایش شدید قیمت شیبا اینو با افزایش شدید علاقه بازار پس از وجود قدرت خرید قوی در کیف‌پول‌های نهنگها همراه شد.


پیش از این، فعالیت نهنگ‌ها در بازار شیبا اینو حضور پررنگی داشت و بزرگترین کیف پول اتریوم به طور مداوم با توکن مبتنی بر میم کار می‌کرد. در دوره اصلاح بازار جهانی ارزهای دیجیتال، نهنگ ها تقریبا ۵۰ درصد از دارایی های قبلی خود را کاهش دادند.


بر اساس داده‌های واقعی‌تر، نهنگ‌ها دارایی‌های قبلی خود را بازیابی کرده‌اند و اکنون حدود ۲ میلیارد دلار توکن دارند. بخشی از ذخایر نهنگهای شیبا اینو نسبت به سقف تاریخی قبلی آن به شدت افزایش یافته است.


شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار معامله شده است. سقف تاریخی قبلی آن فقط یک ماه پیش بود. از آن زمان تاکنون بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. اما با توجه به بهبود سریع بازار آلتکوین، نهنگ‌های شیبا اینو با خرید مقادیر قابل توجهی در بازار، شروع به پیش بردن توکن کرده‌اند.


chrt1 - حجم معاملات شیبا اینو به دنبال افزایش 25 درصدی به 3.6 میلیارد دلار رسید.

در حال حاضر، شیبا اینو با ۲۵ درصد تفاوت نسبت به قیمت اخیر معامله می شود. داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که معامله گران کوتاه مدتی هنوز وارد بازار نشده اند، به این معنی که نهنگ ها همچنان روند فعلی را کنترل می کنند.


پیش از این، U.Today گزارش داده بود که ذخایر شیبا اینوی نهنگ‌ها تنها در یک روز ۴۲ درصد افزایش یافته است که یک شاخص اساسی قوی برای شیبا اینو در نظر گرفته می‌شود که رشد سریعی را در روز بعد نشان می‌دهد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today



انتهای خبر

0
0