رمزارز نیوز
1402/12/23
18:00
آیا شیبا اینو عملکرد چشمگیر خود در سال ۲۰۲۱ را دوباره تکرار خواهد کرد؟

تحلیلگران و کارشناسان بازار، دیدگاه‌های مختلفی درباره پتانسیل شیبا اینو (SHIB) برای تکرار موفقیت خود در سال ۲۰۲۱ در سال ۲۰۲۴، دارند. در چرخه صعودی سال ۲۰۲۱، سرمایه‌گذاری ۳ دلاری در شیبا اینو می‌توانست به بیش از ۱ میلیون دلار تبدیل شود.


با این حال، با توجه به کاهش ۹۰ درصدی قیمت شیبا پس از این چرخه صعودی، پیش‌بینی آینده به امری چالش‌برانگیز تبدیل شده است. کارشناسان موتلی فول (Motley Fool) به سرمایه‌گذاران توصیه کرده‌اند که با احتیاط عمل نمایند.


آن‌ها می‌گویند که رشد نجومی تجربه‌شده در سال ۲۰۲۱ ممکن است در بازار کنونی اتفاق نیفتد. در واقع، چالش‌های اساسی پیش روی شیبا اینو، مانند عرضه بیش از حد و ماهیت سوداگرانه، بر پتانسیل آن در راستای صعود پایدار، سایه افکنده است.


رقم عظیم ۵۸۹ تریلیون توکن در گردش و پیشرفت نسبتا آهسته در فرایند توکن‌سوزی، چالش‌هایی هستند که به نظر نمی‌رسد در آینده‌ای نزدیک برطرف شوند.


قیمت توکن SHIB پس از عملکرد قوی در سال ۲۰۲۴، از تاریخ ۵ مارس تقریبا ۲۵ درصد کاهش یافته است.


با این حال، الکس سوانویک (Alex Svanevik)، مدیر عامل پلتفرم تحلیلی نانسن (Nansen)، همچنان دیدگاهی صعودی در مورد شیبا اینو و دوج‌کوین دارد. در واقع، نشانه‌های مثبت زیادی در مورد آینده قیمت شیبا وجود دارد.


تعداد رو به رشد کیف‌پول‌ها و تراکنش‌های پلتفرم شیباریوم (Shibarium)، نشان‌دهنده افزایش آهسته و تدریجی تعامل و پذیرش توسط کاربران است.علاوه بر این، تلاش جامعه برای تبدیل شیبا از یک میم‌کوین به یک توکن کاربردی، امیدوارکننده است.


پروژه‌هایی مانند شیباریوم و پلتفرم بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity)، از جمله گام‌های توسعه‌دهندگان این اکوسیستم برای تبدیل آن به یک اکوسیستم کاربردی است.


با این حال، به گفته تحلیلگران موتلی فول، تکرار دستاوردهای سال ۲۰۲۱ توسط شیبا اینو بسیار بعید به نظر می‌رسد.


انتهای خبر

0
0