صکوک
1402/11/28
12:05
عرضه صکوک مرابحه ۵۰۰ میلیارد تومانی شرکت داروسازی دکتر عبیدی

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی (سهامی عام) به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ به مدت سه روز کاری در نمادهای صعبید۷۱۱ و صعبید۰۷۱ عرضه عمومی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی (سهامی عام) به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ به مدت سه روز کاری در نمادهای صعبید۷۱۱ و صعبید۰۷۱ عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان جهت خرید مواد اولیه از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد.


این اوراق ۵ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.


صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری کاریزما به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تاک دانا و کارون به عنوان بازارگردانان و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما و صندوق‌های سرمایه‌گذاری افرا نماد پایدار و نوع دوم کارا به عنوان متعهدین پذیره‌نویسی توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر می‌شود. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک خاورمیانه می‌باشد.


انتهای خبر

0
0