آکادمی هلاکوئی
1400/03/11
18:00
تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیک (ETC) ؛ سه شنبه ۱۱ خرداد

قیمت اتریوم کلاسیک پس از جهش از سطح…

قیمت اتریوم کلاسیک پس از جهش از سطح اصلاحی ۵۰ ٪ فیبوناچی ۳۰ مه (۹ خرداد) در ۶۰.۱۳ دلار ، ۲۰ درصد صعود کرد . این روند ، ناگهان با اندیکاتور میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۰ در نمودار ۴ ساخته در۷۰.۴۸ دلار روبرو شد و دیگر موفق به عبور از آن نشد.


قابل ذکر است که ،در نمودار چهار ساعته ،اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۱۰۰ به زیر اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۲۰۰ چهار ساعته آمده است و منجر به شکل گیری یک کراس اوور نزولی شده است. چنین حرکتی نشانگر این است که مومنتوم فروش کوتاه مدت با سرعت بیشتری افزایش می یابد که این یک نشانه نزولی است.


اندیکاتور MRI نیز در نمودار ۴ ساعته یک پیکان رو به پایین به رنگ زرد رنگ تشکیل داده است. این بدان معناست که در صورتی که قیمت اتریوم کلاسیک به رشد ادامه دهد ،پس از آن یک سیگنال فروش به شکل کندل قرمز صادر خواهد شد.


شکل گیری چنین تصویری توسط این اندیکاتور تکنیکال، یک الی چهار کندل اصلاحی را پیش بینی می کند. بنابراین ، سرمایه گذاران باید نسبت به قیمت اتریوم کلاسیک در این نقطه عطف ، احتیاط کنند.


فروشندگانETC احتمالا قیمت را ۱۱٪ کاهش دهند تا این رمزارز سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی را در ۶۰.۱۲۸ دلار لمس کند.


اگر خریداران این آلت کوین بتوانند قیمت را حفظ کنند ، روند صعودی تکامل خواهد یافت ، اما این افت قیمت ممکن است ادامه داشته باشد و اتریوم کلاسیک به منطقه تقاضا از ۴۸.۸۸ دلار تا ۵۴.۳۱ دلار برساند.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز ETC / USD


احتمال زیادی وجود دارد که فشار خرید در این منطقه تقاضا مجددا افزایش یابد. در این صورت روند صعودی منجر می شود که ETC با ۴۷٪ رشد به سقف نوسان خود و همچنین اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۲۰۰ در ۲۶.۲۶ دلار برسد.


در غیر این صورت ، اگر خرس ها قیمت اتریوم کلاسیک را تحت فشار قرار دهند تا یک کندل در تایم فریم ۴ ساعته در زیر ۴۸.۸۲ دلار تولید کند ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.


در این شرایط ، ETC می تواند با ۶٪ افت تا ناحیه حمایت فوری در۴۵.۸۱ دلار کاهش یابد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.



منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0