آکادمی هلاکوئی
1401/03/25
18:40
نانسن به دنبال تغییر شکل پیام رسانی کریپتویی با اپلیکیشن سازگار با بلاک چین است

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین، نانسن، برنامه…

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین، نانسن، برنامه پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سرتاسری را برای مشارکت‌کنندگان جهانی ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کرده است تا ضمن افزایش مسئولیت‌پذیری توسعه‌دهندگان، با یکدیگر تعامل داشته باشند.


ویژگی اصلی Nansen Connect، طبق گفته این شرکت، سازگاری کامل با بلاک چین و دسترسی تحلیلی است. نانسن گفت: در دسترس قرار دادن داده های بلاک چین کاربران به طور گسترده، ایجاد جامعه و مسئولیت پذیری توسعه دهندگان را تشویق می کند.


شفافیت باید به کاهش کلاهبرداری‌هایی مانند هک‌های ناظر Discord که بر جامعه نشانه‌های غیرقابل تعویض Bored Ape (NFT) رخ داده است کمک کند.


این شرکت گفت Nansen Connect همچنین به کاربران این امکان را می دهد که از طریق کیف پول های رمزنگاری شده خود وارد شوند، یک نام کاربری بر اساس برچسب کیف پول Nansen خود انتخاب کنند و به گروه هایی بر اساس دارایی های رمزنگاری و رفتارهای زنجیره ای بپیوندند.


پل هاروود، مدیر محصول نانسن، در بیانیه ای گفت: «در حالی که برخی از پلتفرم های وب ۲ را می توان برای جوامع توکن-گیت استفاده کرد، آنها به پلاگین ها متکی هستند و مملو از مشکلات هستند. این برنامه در نظر گرفته شده است که “روشی ایمن و رمزنگاری شده برای کاربران و گروه ها برای کشف مرزهای ارتباط وب ۳” باشد.


مشترکین Nansen و دارندگان NFTهای خاص در ابتدا واجد شرایط پیوستن به شرکت خواهند بود. این شامل Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Azuki، Clonex، Doodles، و Moonbirds است. مجموعه هایی که موافقت کرده اند از Nansen Connect به عنوان پلتفرم ارتباطی رسمی خود استفاده کنند، عبارتند از Pudgy Penguins، KajiuKingz، Cyberkongz، Hashmasks، Parallel و غیره. نانسن گفت که به مرور زمان مجموعه ها و جوامع دیگری را اضافه خواهد کرد.


در ماه مه، نانسن ردیاب پورتفولیوی غیرمتمرکز مالی (DeFi) Ape Board را خریداری کرد و برنامه ریزی کرد که تجزیه و تحلیل آن را با ردیابی پورتفولیو Ape Board ترکیب کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0