رمزارز نیوز
1402/11/26
11:30
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت سولانا: SOL به جایگاه چهارم بازار صعود…

همزمان با افزایش احساسات صعودی و رشد کلی بازار کریپتو، قیمت سولانا (SOL) نیز به میزان قابل‌توجهی رشد داشت و روز چهارشنبه به ۱۱۷ دلار رسید. برخی از تحلیلگران معتقدند که قیمت سولانا می‌تواند تا قبل از پایان فوریه به ۱۴۰ دلار هم برسد.

solana-price-prediction-why-buying-sol-is-a-steal-as-breakout-to-140-beckons

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار سولانا نیز به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسید و برای مدتی، با پیشی گرفتن از بایننس کوین (BNB)، به جایگاه چهارم بازار صعود کرد.


در حال حاضر، بزرگ‌ترین مانع در مسیر صعودی سولانا، مقاومت ۱۲۰ دلاری است که با خط بنفش در نمودار بالا مشخص شده است. در صورتی که سولانا بتواند این مقاومت را پشت سر بگذارد، احتمال افزایش قیمت آن به بالای ۱۴۰ دلار تا پایان ماه فوریه، به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.


در این میان، یک سیگنال خرید ارائه‌شده توسط شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز، این دیدگاه صعودی را تقویت می‌کند. قرار گرفتن این شاخص در سطح ۲۰ و هیستوگرام‌های سبز بالای ناحیه خنثی، تضمین می‌کنند که روند صعودی دست نخورده باقی مانده است.


در مقابل، اگر سولانا نتواند مقاومت ۱۲۰ دلاری را در چند جلسه معاملاتی یا چند روز آینده بشکند، ممکن است شاهد یک پولبک جزئی باشیم. منطقه ۱۰۰ دلاری برای سولانا بسیار مهم است و در صورت تغییر پویایی در بازار و کاهش قیمت‌ها، ممکن است بار دیگر به عنوان حمایت عمل کند.


به گفته تحلیلگران، چنین اصلاحاتی می‌تواند فرصت خوبی برای آن دسته از معامله‌گرانی باشد که از استراتژی میانگین هزینه دلاری (DCA) استفاده می‌کنند.


انتهای خبر

0
0