آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
19:40
جان مک کافی:” اتهامات SEC بر علیه من بیش از حد بزرگ نمایی شده است!”

جان مک کافی که از پاییز سال ۲۰۲۰(۱۳۹۹)…

جان مک کافی که از پاییز سال ۲۰۲۰(۱۳۹۹) در زندانی در اسپانیا به سر می برد و انتظار می رود عملیات انتقال او به آمریکا به زودی عملی شود، با اتهامات جدیدی توسط اداره ی عدالت آمریکا (DOJ)، مواجه شده است. او در توییتر خود در زندان به برخی از اتهاماتی که SEC علیه او ایجاد کرده است پاسخ داد و آن ها را بیش از اندازه دانست.


او که در زندان، دسترسی موقتی به توییتر خود دارد، در پستی به اتهامات SEC اشاره کرد و آن ها را “overblown”(بیش از اندازه) دانست.


او نحوه ی انتخاب ارز ها توسط او و تیمش و تبلیغ آن ها در صفحه ی توییتر خود در حد فاصل میان سال های ۲۰۱۷(۱۳۹۶) تا ۲۰۱۹(۱۳۹۸) را توضیح داد.


طبق اظهارات او، این ارز ها بر اساس میزان مدیریت تیم توسعه ی آن ها، برنامه ی کسب و کار و پتانسیلی که آن ارز دارد، ارزبابی شده اند. او اضافه کرد که پیشبینی سقوط بازار آلت کوین ها امری غیر ممکن بوده است.


او همچنین ادعا کرد که پولی که بابت تبلیغ این ارز ها می گرفته است به دلار نبوده و به صورت ارز دیحیتال بوده است و بعد از آن، این پروژه ها نابود شده اند.


او گفت که حتی با وجود سقوط قیمت این ارز ها، او هرگز ارز هایی را که به عنوان دستمزد دریافت کرده را نفروخته است.


معروف ترین ارز دیحیتالی که توسط مک کافی تبلیغ شده است Docademic (MTC) می باشد که هم اکنون در رتبه ی ۱۳۲۰ سایت CoinmarketCap قرار دارد و در قیمت ۰.۰۰۲۳۹۷ دلار معامله می شود.


Screenshot 2021 03 06 170457 300x180 - جان مک کافی:Screenshot 2021 03 06 170457 300x180 - جان مک کافی:

“اعتقاد من به ارز هایی که تبلیغ کرده ام در ارز Docademic، مشخص است. این ارزی بود که من بیشتر از همه آن را تبلیغ کردم. حتی وقتی که این ارز سقوط کرد، من تک تک ارز هایی که به من اهدا شده بود را نگه داشتم. من حتی یک عدد از این ارز را نفروخته ام. من تا آخرین لحظه به این شرکت اعتقاد داشتم.”


همانگونه که امروز در سایت آکادمی هلاکوئی اشاره شد، مک کافی با اتهامات فدرالی از جانب اداره عدالت آمریکا، مواجه است.


او هم اکنون با اتهاماتی مانند پولشویی، کلاه برداری به وسیله ی اوراق بهادار و کلاهبرداری اینترنتی، مواجه است.


در گزارشی که امروز توسط DOJ منتشر شده است، مک کافی به دو نوع برنامه ی کلاهبرداری متهم است. یکی از آن ها پامپ و دامپ کردن یک ارز خاص در حساب توییتری او می باشد. دومین اتهام نیز مربوط به تبلیغ عرضه های اولیه ای می شود که در آن شرکت کنندگان جوایزی را از همان ارز در ICO، دریافت می کردند.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0