آکادمی هلاکوئی
1400/10/01
19:30
تحلیل تکنیکال وی چین(VET)؛ چهارشنبه ۱ دی

رمزارز وی چین(VET) در ۴ دسامبر(۱۳ آذر) و…

رمزارز وی چین(VET) در ۴ دسامبر(۱۳ آذر) و ۷ دسامبر(۱۶ آذر) ،سقف های قیمتی برابری را در ۰.۰۹۷۷ دلار به ثبت رساند. سپس ، پرایس اکشن VET با اصلاح ۱۹ درصدی آن به ۰.۰۷۹۲ دلار ، دنبال شد. VET درحال حاضر ،شانزده روز است که در این محدوده قیمتی ثابت معامله می شود.


وی چین ، به دنبال چندین کاهش سریع قیمت به زیر سطح ۰.۰۷۹۲ دلاری، موفق شد که بازیابی شود و با رشد ۹ درصدی ، سطح مقاومت ۰.۰۸۶۳ دلاری را مورد امتحان قرار داد. پرایس اکشن VET در این سطح قیمتی ، سرنوشت ساز است ، زیرا با تبدیل موفق این سطح مقاومتی به سطح حمایتی ، اطمینان حاصل می شود که روند صعودی آن ادامه دارد و در نتیجه ، سایر خریداران نیز به پوزیشن های لانگ خود وارد خواهند شد.


در این صورت، سیگنالی به خریداران حاشیه‌ای صادر می شود که از این روند صعودی عقب نمانند. طی آن ، وی چین به احتمال زیاد در مسیر رشد ۱۳ درصدی به سمت مقاومت ۰.۰۹۷۷ دلاری، قرار می گیرد. پس از آن ، این آلت کوین می تواند در راستای جمع آوری نقدینگی در بالای آن متوقف شود.


VETUSDT 2021 12 22 14 11 03 637757634625006319 300x170 - تحلیل تکنیکال وی چین(VET)؛ چهارشنبه 1 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز VET/USDT سناریوی مذکور منوط به عبور وی چین از سطح مقاومت ۰.۰۸۶۳ دلاری است. در غیر این صورت ، وی چین به سطح ۰.۰۷۹۲ دلاری عقب نشینی خواهد کرد ، سطحی که خریداران مجددا فرصت دارند که شانس خود را امتحان کنند. با جهش قیمت از سطح ۰.۰۷۹۲ دلاری ، بهترین زمان برای باز کردن پوزیشن لانگ حاصل می شود.


با این حال، عدم وجود مومنتوم کافی می‌تواند منجر به سقوط قیمت وی چین به زیر این سطح و کاهش آن به ۰.۰۷۶۱ دلار شود. بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر آن، سناریوی صعودی را باطل می کند.


با تداوم فشار فروش ، VET می تواند با افت ۸ درصد به ۰.۰۷۰ دلار کاهش یابد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0