سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/24
08:39
#فلزی_و_معدنی ✍️در گروه فلزی و معدنی، تقاضا رو به بهبود است. اعلام مخالفت سیاسیون به قیمت‌گذاری دستوری، تا حدی موجب اطمینان فعالین بازار شده، چراک...

#فلزی_و_معدنی



✍️در گروه فلزی و معدنی، تقاضا رو به بهبود است. اعلام مخالفت سیاسیون به قیمت‌گذاری دستوری، تا حدی موجب اطمینان فعالین بازار شده، چراکه انتظار نمی‌رود در دولت جدید، سیاست‌های غلط پیشین دنبال شود.



✅در فولادی‌ها، #ذوب پس از اصلاح ۱۵ – ۱۶ درصدی با افزایش تقاضا همراه شده است. احتمالا ذوب مقداری حد فاصل قیمت‌های ۴۴۰ – ۴۹۰ تومانی نوسان کرده و با نزدیک شدن به زمان انتشار عملکرد شهریور ماه، به کانال ۵۰۰ تومانی راه یابد. در این گروه منفی‌های ۳ نماد #فولاد #فخاس و #کویر جذاب خواهد بود.



📈اما در فلزی‌ها، #فملی روز به روز جذاب‌تر از گذشته می‌شود. در این سهم اصلاح قیمتی و زمانی خوبی شکل گرفته است. محدوده ۱.۲۵۰ – ۱.۳۰۰ تومان سطحی است که خریداران هر عرضه‌ای برسد را درو خواهند کرد. برای فملی هدف ۱.۶۰۰ تومانی را در بازه زمانی کمتر از ۲ ماه متصوریم.



✅و در نهایت اشاره به #فاسمین داشته باشیم. به لحاظ تکنیکی، اصلاح این سهم در قالب الگوی کنج شکل گرفته است. فاسمین چنانچه از سد ۱.۸۰۰ تومانی گذر نماید، راهی کانال ۲.۰۰۰ تومانی خواهد شد.



انتهای خبر

0
0