کوینیت
1399/11/18
11:50
شاخه‌ی جدیدی از پی‌پل به صنعت رمزارزها اختصاص خواهد یافت

مدیرعامل شرکت پی‌پل در کنفرانس گزارش درآمدهای این شرکت از گسترش فعالیت پی‌پل در صنعت رمزارزها و راه‌اندازی بخش مختص به رمزارزها در این شرکت خبر داده است

نکات برگزیده مطلب شرکت پی‌پل اخیرا فعالیت خود را در صنعت رمزارزها آغاز کرده است و این اقدام پی‌پل مزایای گسترده‌ای را برای این شرکت و رمزارزها به همراه داشته است. اما به‌نظر می‌رسد که پی‌پل رمزارزها را به عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های خود در نظر گرفته است و قصد دارد فعالیت خود را در این حوزه گسترش دهد. دنیل شولتزمن(Daniel Schulman)؛ مدیرعامل شرکت پی‌پل(Paypal) در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی واحد تجاری جدید این شرکت خبر داده است که به فعالیت در حوزه‌ی رمزارزها اختصاص دارد.

راه‌اندازی شاخه‌ی رمزارزی پی‌پل

دنیل شولتزمن(Daniel Schulman)؛ مدیرعامل شرکت پی‌پل (Paypal) در روز سوم فوریه‌ی ۲۰۲۱ میلادی و در کنفرانس گزارش درآمد شرکت پی‌پل اظهار داشت که سیستم مالی موجود منسوخ شده است و به همین دلیل شرکت پی‌پل(Paypal) سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را در حوزه‌ی رمزارزها انجام داده است. وی از راه‌اندازی شاخه‌ی رمزارزی پی‌پل خبر داده است.


شولتزمن در این کنفرانس آینده‌ای را به تصویر کشیده است که در آن تراکنش‌های مالی به کمک رمزارزها با کارایی بیشتر و هزینه‌ی کمتری ارسال می‌شوند.


ما می‌دانیم که سیستم مالی فعالی منسوخ شده است. می‌توانیم آینده‌ای را تصور کنیم که در آن تراکنش‌ها به‌جای چند روز، تنها در ظرف مدت چند ثانیه پردازش می‌شوند. آینده‌ی که در آن ارسال تراکنش هزینه‌ی به مراتب کمتری را برای کاربر در پی خواهد داشت و آینده‌ای که در آن علاوه بر قشر مرفه جوامع، همه‌ی مردم قادر هستند در یک سیستم اقتصادی یکپارچه مشارکت کنند. ما برای کمک به تشکیل چنین آینده‌ای به‌طور قابل توجهی بر روی کسب و کار جدید خود در حوزه‌ی رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. Daniel Schulman


گسترش فعالیت پی‌پل در حوزه‌ی رمزارزها

انتظار می‌رود که شاخه‌ی جدید رمزارزی شرکت پی‌پل در پایان سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ میلادی راه‌اندازی شود. مدیرعامل شرکت پی‌پل همچنین اظهار داشت که مشتریان این شرکت قادر خواهند بود تا از رمزارزها برای پرداخت هزینه‌ی خرید کالا و یا دریافت خدمات در ۲۹ میلیون کسب و کار مختلف استفاده کنند. انتظار می‌رود که این سرویس پیش از پایان سه‌ماهه‌ی جاری سال ۲۰۲۱ میلادی راه‌اندازی شود. شولتزمن اظهار داشت:


ما امیدواریم که نخستین بازار جهانی خود را در طول چند ماه آتی راه‌اندازی کنیم و در اواخر سال جاری میلادی سرویس رمزارزی پی‌پل را با پلتفرم ونمو(Venmo) ترکیب کنیم. تمامی کاربرانی که از خدمات رمزارزی پی‌پل استفاده می‌کنند، دوبرابر گذشته به اپلیکیشن این شرکت مراجعه می‌کنند. Daniel Schulman


بر اساس گزارش کوینیت ، شرکت پی‌پل در روزهای پایانی ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که ۳۰۰ میلیون مشتری فعال این شرکت قادر خواهند بود تا از طریق پلتفرم این شرکت به خدمات خرید، فروش و نگهداری از بیت کوین و دیگر رمزارزها دسترسی یابند. بدون شک این تصمیم شرکت پی‌پل در قدرت بخشیدن به ایجاد بازار صعودی بیت کوین تاثیر داشته است.


نظر شما نسبت به راه‌اندازی ساخه‌ی جدید رمزارزی شرکت پی‌پل چیست؟ آیا رمزارزها در نهایت به حوزه‌ی اصلی فعالیت پی‌پل تبدیل خواهند شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.


انتهای خبر

0
0