بورس پرس
1400/07/07
00:01
دو سهامدار عمده فروشنده بلوک ۳۳ درصدی سهام بانک سینا شدند + شرایط

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳۳ درصدی بانک سینا برای دومین بار در دو ماه اخیر توسط دو سهامدار عمده بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بنیاد مستضعفان بعد از ناکامی در فروش بلوک ۳۳ درصدی سهام بانک سینا در ۳۰ شهریور ماه، برای دومین بار طی دو ماه اخیر جهت فروش یکجا یا نقد و شرایطی سهام این بانک هزار میلیارد تومانی به وکالت از موسسه بنیاد علوی و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در بازار دوم معاملات بورس تهران اقدام کرد تا در صورت انجام از درصد مالکیت بکاهد.


به این ترتیب، مقرر شده ۸ میلیارد و ۳۷۷ میلیون سهم در نماد "وسینا" روز دوشنبه ۱۰ آبان از طریق کارگزاری بورس بهگزین عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۵۹۴ تومان و قیمت پایه کل ۴.۹ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.


خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. در صورت تقاضای خرید اقساطی، خریدار باید ۲۵ درصد از ارزش کل معامله را بصورت نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری بعد از مشخص شدن برنده رقابت پرداخت کند و الباقی ۷۵ درصد را حداکثر به مدت ۳۶ ماه در قالب ۶ فقره چک با فاصله ۶ ماه با مبلغ یکسان پرداخت کند که تاریخ پرداخت اولین قسط، ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس خواهد بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0