بتاسهم
1401/03/29
17:53
مجمع #وملی 📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی با تصویب صورت‌های مالی، سود قابل تقسیم برای سهم را1620 ریال ...

مجمع


#وملی


📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی با تصویب صورت‌های مالی، سود قابل تقسیم برای سهم را۱۶۲۰ ریال مصوب کرد.



✅صندوق آتیه صبا از وملی ۱۱۹ میلیارد تومان طلب بابت تامین مالی دارد و از وملی خواست برای تامین مالی و پرداخت مطالبات صندوق و سایر سهامداران عمده به دنبال منابع جدید باشد.



✅مستندسازی، شفاف سازی و افشای به موقع اطلاعات در مورد جلسات مختلف کمیته ها و کارگروه های درون شرکت، از مهم‌ترین خواسته‌های سهامدار عمده از وملی بود.



✅چالش اصلی شرکت مشکلات املاک است و ما به جد دنبال حل و فصل کردن آن هستیم. در درون شرکت سازمان حقوقی برای تعیین تکلیف املاک تشکیل داده ایم و پرونده ها را در سیستم قضایی کاملا دنبال می‌کنیم. دو مرحله مزایده ما بدون مشتری ماند و به همین دلیل موضوع فعلا منتفی است.



📌در پاسخ به سوال سهامداران عنوان شد:



✅۲۸۷ فقره ملک داریم که بزرگترین چالش ماست. به دلیل مسایل و مشکلات عدیده ای که در املاک وجود دارد باعث شد تا افزایش سرمایه شرکت به تاخیر بیافتد. از طریق دادگستری و مراجع قضایی و اسنادی که داریم در حال تعیین تکلیف املاک هستیم. با توجه به این که حجم املاک بالاست، کارشناسان دادگستری نتوانسته‌اند، پروسه قیمتی را تکمیل کند وارزش گذاری انجام شود و این گونه تا کنون ارزش این دارایی‌ها مشخص نیست.



✅۱۲۰ میلیارد تومان برای تامین نقدینگی تامین شده و ۵۷ میلیارد تومان هم به بازارگردان دادیم. ۱۷ میلیارد تومان هم زیان دیده است.



انتهای خبر

0
0