ارزینکس
1400/03/04
11:00
💢 بالاترین میزان برای مبادلات روزانه در صرافی‌های رمزارزی ثبت شد 🔘 از کل حجم گزارش شده در طول عمر اقتصاد کریپتو، ماه می ۲۰۲۱ بیشترین میزان حجم معا...

💢 بالاترین میزان برای مبادلات روزانه در صرافی‌های رمزارزی ثبت شد



🔘 از کل حجم گزارش شده در طول عمر اقتصاد کریپتو، ماه می ۲۰۲۱ بیشترین میزان حجم معاملات روزانه را ثبت کرد. در تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۱ حجم گزارش شده در صدها صرافی رمزارزی ۱٬۷۶ تریلیون دلار بوده است. به گزارش وبسایت کوین‌گکو-CoinGecko داده‌های تحلیلی نشان می‌دهد که این حجم در ۲۴ ساعت ثبت شده‌اند. این رکورد درحالی ثبت شده که ارزش کل بازارهای کریپتو در همین تاریخ از ۲ تریلیون دلار به ۱٬۴ تریلیون دلار کاهش یافت. آمارها حاکی از آن است که اپریل نیز شاهد حجم قابل توجهی از حجم معاملات بوده است، که در بالاترین نرخ ۳۰ روزه خود به یک تریلیون نزدیک شده است.



🔘 طبق آمار ر روز دوشنبه که حجم معاملات بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار بوده، نیمی از آن‌ها مربوط به استیبل‌کوین‌ها بوده است. تتر-Tether در ماه گذشته حجم بسیاری از معاملات رمزارزی را به خود اختصاص داده است. اما تتر تنها استیبل‌کوین فعال در این بازار نبوده و USDC و BUSD به عنوان رقبای تتر رشد کرده‌اند. سایر بازیگران برجسته این بازارها توکن‌هایی مانند DAI ، UST PAX و TUSD بوده‌اند.



📌 منبع خبر




انتهای خبر

0
0