اخبار اکس نوین
1400/12/07
15:52
آموزش گام به گام خرید تتر با ویزا کارت

ویزا کارت در دنیای امروز یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ساده سازی مبادلات مالی در جهان است. این کارت در واقع متعلق به یک شرکت چند ملیتی به نام ویزا است که با هدف ترغیب دولت ها، بانک ها و افراد به استفاده از ارزهای دیجیتال در مبادله های جهانی خود به وجود آمده است. شرکت ویزا هم اکنون در سر تا سر جهان خدمات خود را ارائه می دهد؛ اما در ایران هنوز چندان شناخته شده نیست. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم شما را با نحوه خرید تتر با ویزا کارت آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. مراحل خرید تتر با ویزا کارت…

ویزا کارت در دنیای امروز یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ساده سازی مبادلات مالی در جهان است. این کارت در واقع متعلق به یک شرکت چند ملیتی به نام ویزا است که با هدف ترغیب دولت ها، بانک ها و افراد به استفاده از ارزهای دیجیتال در مبادله های جهانی خود به وجود آمده است. شرکت ویزا هم اکنون در سر تا سر جهان خدمات خود را ارائه می دهد؛ اما در ایران هنوز چندان شناخته شده نیست. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم شما را با نحوه خرید تتر ب ا ویزا کارت آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.


خرید این ارز دیجیتال محبوب با استفاده از ویزا کارت کار چندان دشواری نیست. به عبارت بهتر می توانید با پشت سر گذاشتن چند مرحله بسیار ساده، این کار را انجام دهید. دقت کنید که ویزا کارت یک عبارت کلی است که به مجموعه ای از کارت ها مانند Credit Card، Debit Card و Prepaid Card اطلاق می شود. بنابراین ممکن است که در آموزش های خرید Tether با استفاده از Visa Card چشمتان به چنین عبارت هایی هم بخورد. برای خرید تتر با استفاده از ویزا کارت باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:


در مرحله اول از خرید تتر با ویزا کارت باید ابتدا در یک صرفی معتبر ثبت نام کنید. فرقی نمی کند که این صرافی ایرانی باشد یا خارجی! تنها باید مطمئن شوید که از تتر و پرداخت با کارت های بین المللی پشتیبانی می کند.


پس از انتخاب صرافی باید حساب کاربری خود را در آن فعال کنید. برای این کار نیاز به تایید شماره موبایل و ایمیل خود دارید. به علاوه برخی از صرافی ها هم از شما می خواهند که مدارک هویتی مانند کارت ملی، عکس سلفی و مواردی از این قبیل را اسکن کرده و برای آن ها ارسال کنید.


پس از اینکه حساب کاربری خود را تایید کردید باید به قسمت رمز ارزهای صرافی رفته و گزینه Tether یا USDT را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی دکمه خرید به یک صفحه هدایت خواهید شد که علاوه بر دستورالعمل های مربوط به صرافی، باکسی مربوط به انتخاب شیوه پرداخت هم دارد. در این قسمت می توانید گزینه خرید تتر با ویزا کارت را انتخاب کرده و به این ترتیب هزینه خرید مقدار مورد نظر خود را پرداخت کنید. این تراکنش معمولا ۲ تا ۳ دقیقه طول می کشد و پس از آن تتر خریداری شده به دارایی کیف پول شما اضافه خواهد شد.


در بیشتر صرافی ها درخواست خرید تتر با ویزا کارت باید از طریق ایمیل یا پیامک تایید شود. به عبارت بهتر برای افزایش امنیت این معاملات، نیاز به تایید دو مرحله ای وجود دارد.


جمع بندی


خرید تتر با ویزا کارت یکی از راه های رایج در بازار ارزهای دیجیتال است. این روش در ایران رواج چندانی ندارد و صرافی های بسیار کمی از این شیوه پرداخت پشتیبانی می کنند. به همین دلیل باید دقت کنید که یک صرافی مطمئن را برای این کار انتخاب نمایید و حتما مراحل احراز هویت را برای خرید تتر با استفاده از این روش انجام دهید.


انتهای خبر

0
0