رمزارز نیوز
1402/03/19
13:16
بلاکچین مورد علاقه هکرهای رمزارزی کدام است؟

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده، نیمی از هک‌ها و سوءاستفاده‌های شکل‌گرفته در بازار کریپتو در ماه می، بلاکچین… مطالعه مطلب ...

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده، نیمی از هک‌ها و سوءاستفاده‌های شکل‌گرفته در بازار کریپتو در ماه می، بلاکچین BNB را هدف قرار داده‌اند.


بر اساس اطلاعات جدیدی که پلتفرم اطلاعات بازار DappRadar منتشر کرده است، در ماه می، بیست و چهار حادثه که در مجموع ۵۴ میلیون دلار خسارت را به بار آورده است شناسایی شد که البته با کاهش قابل‌توجهی نسبت به دو ماه قبل که به ترتیب بیش از ۱۰۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون دلار خسارت وارد کرده بودند، همراه بود. هر چند که این ارقام ممکن است نسبتا کمتر از ماه‌های قبل به نظر برسد، اما همچنان بر نیاز به افزایش تدابیر امنیتی در صنعت کریپتو تاکید می‌کند.


بررسی‌های DappRadar مشخص کرده است که دقیقا نیمی از ۲۴ حادثه رخ داده شده، بر بلاکچین BNB تمرکز کرده بودند، در حالی که کمتر از یک چهارم این حملات به بلاکچین اتریوم (ETH)، بزرگ‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، مربوط بوده است.


به گفته DappRadar، هک‌ها نیاز به اقدامات امنیتی سایبری قوی‌تر برای بلاکچین و هوشیاری بیشتر سرمایه‌گذاران را نمایان می‌کنند؛ زیرا بخش‌هایی از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) در برابر سوء‌استفاده‌ها آسیب‌پذیر است.


صنعت DApp در برابر هک‌ها و سوءاستفاده‌های احتمالی بسیار آسیب‌پذیر است. به همین جهت برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بسیار مهم است که با آخرین تدابیر و پروتکل‌های امنیتی آشنا شوند. آنها با اجرای تدابیر امنیتی مناسب مانند تایید دو مرحله‌ای و به خصوص استفاده از ذخیره‌سازی سرد می‌توانند از دارایی‌های خود در برابر این نوع حملات به محافظت کنند.


انتهای خبر

0
0