ارزینکس
1401/01/19
10:49
💢 معرفی بازی بلاکچینی Hydraverse 🔘 در هیدراورس جایی که اژدهاها تربیت می‌شوند صلح میان موجودات توسط ۷ توپ که در بالای قله کوه قرار دارد کنترل می‌شو...

💢 معرفی بازی بلاکچینی Hydraverse



🔘 در هیدراورس جایی که اژدهاها تربیت می‌شوند صلح میان موجودات توسط ۷ توپ که در بالای قله کوه قرار دارد کنترل می‌شود. همه در طلب و خواهان به دست آوردن حتی یک عدد از این توپ‌ها هستند چرا که باعث ایجاد نیرویی بی‌حد و حصر برای افراد می‌شود. در روزی این قله توسط نیرویی شیطانی مورد هجوم قرار می‌گیرد، با اینکه نتوانست آنها را بدزدد اما آنها در سرتاسر جهان تقسیم و پخش کرد و از آن روز به بعد سرزمین هیدرا از بلای طبیعی مثل طوفان، خشکسالی و غیره رنج برده.



کل قبیله می‌دانند که برای متوقف کردن همه این اتفاق‌های منفی باید تکه‌های آن توپ‌ها را در اسرع وقت پیدا کنند و کاربر باید با پیوستند به مسابقات، حرفه‌ای بشود و با جمع آوری توپ‌ها سرزمین را احیا کند. در بخشی به نام هیدراورس یک مسابقه PVP برای به دست آوردن درآمد ایجاد می‌شود. بازیکنان این شانس را دارند که تخم اژدها را باز نمایند که بعدا اژدهای منحصر به فردی ایجاد می‌کند. این اژدها می‌تواند در مسابقات برای کسب جوایز شرکت کند همچنین اگر اژدها از گونه‌های نادر و یا دارای ویژگی‌های خاص باشد کاربران می‌توانند آنها را در نمایشگاه به نمایش بگذارند و یا آنها را اجاره بدهند و سود دریافت کنند.



🔘 به صورت کلی ۲ نوع اجاره اژدها وجود خواهد داشت :


۱. اجاره با قیمت ثابت :


کاربر باید در موعد مقرر یک اجاره ثابت را به صاحب اژدها بپردازد.



۲. اجاره با اشتراک گذاری پاداش :


در این حالت کاربر مجبور به دادن اجاره نیست بلکه باید بخشی از پاداش‌هایش را به صاحب اژدها بدهد.



هر اژدها دارای ویژگی‌های زیر است که هرکدام متفاوت می‌باشد و به مرور زمان قابل ارتقا است :


- ۱. سرعت حرکت - ۲. جذابیت - ۳. شادی : هرچقدر کاربر از اژدهای خود بیشتر مراقبت کند آمار شادی افزایش می‌یابد که منجر به افزایش نرخ برد میشود - ۴. جنسیت - ۵. سطح - ۶. انرژی.



هر اژدها با ستاره‌های مختلف از ۱ تا ۵ رتبه بندی و شماره گذاری می‌شود.



سه نوع تخم اژدها وجود دارد :


۱. تخم اژدهای معمولی : بین ۲ تا سه ستاره است.


۲. تخم حماسی : بین ۲ تا ۴ ستاره است.


۳. تخم افسانه‌ای : بین ۳ تا ۵ ستاره است.



در بخش آموزش اژدها یا TRANING DRAGIN بازیکنان باید غذای خود را کامل کند و اژدها را آموزش بدهد تا برای مسابقات رسمی آماده بشوند.


کاربر با داشتن یک اژدها می‌تواند مسابقات را شروع کند.



کاربر باید یکی از این زمین را انتخاب کند :



زمین مسابقه REALTIME :یک مدل بازی است که در آن اژدهای بازیکن با شش اژدهای دیگر مسابقه می‌دهد و سپس در طول مسابقه بازیکن برای اجتناب از برخورد با موانع باید اژدها را کنترل کند در طول مسیر می‌تواند از قابلیت‌های مختلف برای جلوگیری پیشروی رقیبان و منحرف کردن آنها استفاده کند و به آنها ضربه‌هایی وارد نماید. حتی زمانی که کاربر خواب است و افلاین می‌باشد می‌تواند به اژدهای خود اجازه بدهد که در مسابقات مختلف شرکت نمایند و درآمد غیرفعال ایجاد کند.



نمایشگاه اژدها با نام HEYDRA PARK مکانی است که در آن کاربران اژدهای دو تا چهار ستاره خود را به نمایش می‌گذارند و بر حسب ساعت توکن به دست می‌آورند. هرچه آمار دیدن از اژدها بالاتر باشد کاربر توکن بیشتری پاداش می‌گیرد. در بخشی به نام جام هیدرا به صورت هر سال یک بار برگزار می‌شود، افرادی اجازه حضور در این مسابقات دارند که در مسابقات هفتگی و ماهانه عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشند.



🔘 توکنومیک :


توکن اصلی پروژه HDR نام دارد که همانند پروژه بر زنجیره BNB CHAIN قرار گرفته. کاربر از این توکن برای خرید اژدها و خرید انرژی اژدهای که برای شروع بازی نیاز است استفاده می‌کند. همچنین توکن حکومتی و برای استیک کردن و دادن پاداش آن استفاده می‌شود. از تعداد ۵۰۰ میلیون واحد آن حدود ۳۰ میلیون واحدش آزاد شده و با قیمت حدودی ۰.۰۲ دلار از صرافی‌های GATE. IO و پنکیک سواپ قابل خریداری است.



نحوه تقسیم بندی :


🔰 ۱. پیش فروش : ۱.۲۴ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۵.۵۶ درصد.



🔰 ۳. فروش عمومی : ۱.۷ درصد.



🔰 ۴. جامعه : ۸ درصد.



🔰 ۵. تبلیغات : ۵ درصد.



🔰 ۶. نقدینگی : ۱۲ درصد.



🔰 ۷. پاداش بازی : ۲۸.۵ درصد.



🔰 ۸. توسعه دهندگان : ۱۵ درصد.


🔰 ۹. تیم : ۲۰ درصد.



🔘 تیم :


رایان نگوین مدیرعامل پروژه است.


سابقه کاری :


- برنامه نویس برای شرکت SGC MEDIA به مدت ۲.۵ سال.


- موسس شرکت BKGM به مدت ۱.۵ سال.


- موسس شرکت AROZ به مدت حدود دو سال.


- موسس و مدیرعامل JUUDOO GAME به مدت ۳ تا ۵ سال.



توان نگوین به عنوان CTO پروژه است.


کارنامه کاری :


تنها تجربه رسمی, فعالیت برای شرکت CHAINOS SOLUTION است که به مدت حدود ۴ سال در سمت‌های توسعه دهنده بلاکچین و رهبر توسعه دهندگان و غیر فعالیت داشته.



نام شریکان و سرمایه گذاران این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0