بورس پرس
1400/05/19
00:00
سهم دارویی و شرکت آماده عرضه اولیه مجوز افزایش سرمایه گرفتند

سهم دارویی و شرکت در آستانه عرضه اولیه مجوز افزایش سرمایه ۴۰ و ۱۰۰ درصدی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دو شرکت دارویی البرز بالک و سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار مجوز افزایش سرمایه ۴۰ و ۱۰۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "دبالک" سرمایه فعلی را از ۳۷ به ۵۲ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۵۲ به ۷۷ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


همچنین سرمایه فعلی "مدار" از ۲۳۰ به ۴۶۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد می شود.


بنابراین گزارش، عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در بازار دوم بورس قرار بود چهارشنبه ۲۰ اسفند انجام شود که بدون اعلام دلیل، لغو و مقرر شد تاریخ جدید عرضه اطلاع رسانی خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0